Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

**** zeg , lekker standaard meuk...

oeioei, ik rook net zuurvlees
zo lekker, maar gisteren was al cheatdag :(

Rood op me map erbij was gewoon een gele maar je maakt er dan gewoon maar wat van,...

triest ...

8g4eY.jpg

- levering voor 2de keer uitgesteld, ollanders en op tijd zijn... Hele dag voor thuisgebleven en voor niks.
- Japanner die onze rekeningen naar ander email heeft verstuurd(.be is niet .eu) en nu moeilijk doet terwijl het zijn fout is.
- gat in de waterleiding, wie weet al hoelang. We hadden het pas door omdat een cirkel gras veel hoger staat als de rest en drassig is.
- tandarts met wie ik volgende week afspraak had(na 2 maand) zondag overleden. Mn tand is halfrot en nu mag ik nieuwe tandarts zoeken.

Laatst bewerkt:
Kaneel erbij, ff in magnetron.
Ratio water/havermout moet wel goed zijn, anders word het super dik en krijg ik 't ook niet weg.
Eventueel rozijnen erbij, is ook nice (carbs)

me bakje overstroomde al zowat van het water rofl. tijd voor een groter bakje

- levering voor 2de keer uitgesteld, ollanders en op tijd zijn... Hele dag voor thuisgebleven en voor niks.
- Japanner die onze rekeningen naar ander email heeft verstuurd(.be is niet .eu) en nu moeilijk doet terwijl het zijn fout is.
- gat in de waterleiding, wie weet al hoelang. We hadden het pas door omdat een cirkel gras veel hoger staat als de rest en drassig is.
- tandarts met wie ik volgende week afspraak had(na 2 maand) zondag overleden. Mn tand is halfrot en nu mag ik nieuwe tandarts zoeken.

:roflol: Hoe krijg je dat te horen?

Terug
Naar boven