Ja maar wat zegt ze dan? Ja sorry Getxxl je afspraak gaat niet door de tandarts is dood
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja maar wat zegt ze dan? Ja sorry Getxxl je afspraak gaat niet door de tandarts is dood
zoiets, en dat ik mag bellen om de database te laten doorsturen naar nieuwe tandarts.
Klotejob lijkt me. Als je alle afspraken op de hoogte moet houden van zoiets, én een nieuwe job mag zoeken.
Kaneel erbij, ff in magnetron.
Ratio water/havermout moet wel goed zijn, anders word het super dik en krijg ik 't ook niet weg.
Eventueel rozijnen erbij, is ook nice (carbs)
zoiets, en dat ik mag bellen om de database te laten doorsturen naar nieuwe tandarts.
Klotejob lijkt me. Als je alle afspraken op de hoogte moet houden van zoiets, én een nieuwe job mag zoeken.

Ja idd![]()
Onze tandarts had met de motor een ongeluk gekregen maar die hadden binnen een week een andere tandarts gevonden die de praktijk over wilde nemen.
ik zou je in karma zijn naam geven zei het dat je toch niet de moeite zou nemen om het uit te zoeken laat staan het feit dat het de waarheid was zou gebruiken om niet te miepen over vanalles en nogwat