- Waardering
- 2.886
- Lengte
- 2m
- Massa
- 158kg
Dat ik he-le-maal niks om te doen heb. En ook geen zin in niks doen
Mamma ik verveeeeeeeeel me
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik he-le-maal niks om te doen heb. En ook geen zin in niks doen

Nou? Dan komt er in ieder geval niet iemand zeuren of die tussendoor een setje mag. Beetje poep en je hebt alle vrijheid
Wat is flooding?OO lol ik bedenk me nu ineens iets een kaart voor flooding LMAO,
en hell die CENSORD doet niet anders WTF!?
Nou? Dan komt er in ieder geval niet iemand zeuren of die tussendoor een setje mag. Beetje poep en je hebt alle vrijheid

Ik rij hier een file in die stil staat terwijl ik ook de volgende afslag had kunnen pakken en binnendoor had kunnen rijden. Nu sta ik al half uur stil en moet nog 15 km op deze weg. Had al thuis kunnen zijn. h**ren h**ren k*tzooi.
stond nog voor de doorgetrokken streep en dacht: zal ik ff door rijden via andere route, ach zou wel mee vallen. Mensen staan buiten hun auto.
Aangereden met fiets. ''huu gaat het moet je me nummer verzekering enzo''
het enige wat ik dacht nee houd je bek ik wil naar huis moet echt kei erg schijten.

zoja: link?Waargebeurd zo'n 1,5 uur geleden. Was eerder gestopt met shruggs omdat ik hem echt al kopjes voelde geven dacht shit moet echt 'n dikke drol draaien. Toen op de fiets gegaan en aangereden op kruispunt. Blij dat ik niet in m'n broek heb gescheten toen ofzo.
Aangereden met fiets. ''huu gaat het moet je me nummer verzekering enzo''
het enige wat ik dacht nee houd je bek ik wil naar huis moet echt kei erg schijten.
Waargebeurd zo'n 1,5 uur geleden. Was eerder gestopt met shruggs omdat ik hem echt al kopjes voelde geven dacht shit moet echt 'n dikke drol draaien. Toen op de fiets gegaan en aangereden op kruispunt. Blij dat ik niet in m'n broek heb gescheten toen ofzo.

Waargebeurd zo'n 1,5 uur geleden. Was eerder gestopt met shruggs omdat ik hem echt al kopjes voelde geven dacht shit moet echt 'n dikke drol draaien. Toen op de fiets gegaan en aangereden op kruispunt. Blij dat ik niet in m'n broek heb gescheten toen ofzo.

is al het 2de verhaal dat je me vertelt waar je wordt onderbroken op je weg naar huis vd gym terwijl je keihard moet schijten. Misschien een idee om voortaan in de gym te schijten?![]()
Word nog liever aangereden dan dat ik daar schijt.is al het 2de verhaal dat je me vertelt waar je wordt onderbroken op je weg naar huis vd gym terwijl je keihard moet schijten. Misschien een idee om voortaan in de gym te schijten?![]()