XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gvd moet zo squatten en heb opeens dikke diaree
Nou? Dan komt er in ieder geval niet iemand zeuren of die tussendoor een setje mag. Beetje poep en je hebt alle vrijheid

---------- Toegevoegd om 18:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:14 ----------

OO lol ik bedenk me nu ineens iets een kaart voor flooding LMAO,
en hell die CENSORD doet niet anders WTF!?
Wat is flooding?

Ik rij hier een file in die stil staat terwijl ik ook de volgende afslag had kunnen pakken en binnendoor had kunnen rijden. Nu sta ik al half uur stil en moet nog 15 km op deze weg. Had al thuis kunnen zijn. h**ren h**ren k*tzooi.

stond nog voor de doorgetrokken streep en dacht: zal ik ff door rijden via andere route, ach zou wel mee vallen. Mensen staan buiten hun auto.

Ik rij hier een file in die stil staat terwijl ik ook de volgende afslag had kunnen pakken en binnendoor had kunnen rijden. Nu sta ik al half uur stil en moet nog 15 km op deze weg. Had al thuis kunnen zijn. h**ren h**ren k*tzooi.

stond nog voor de doorgetrokken streep en dacht: zal ik ff door rijden via andere route, ach zou wel mee vallen. Mensen staan buiten hun auto.

Gewoon film kijken

Beter ik heb een afslagje kunnen pakken. Even wat obscure dorpjes door en ik ben weer op weg.

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:49 ----------

Ben bijna thuis, denk ff lang kwalitaria, heb ik wel verdient. "pak maar in" zeg ik. Vertrek bij die frietzaak staat de n-weg waar ik over moet ook weer vast. Dikke chaos. Lauwe patatten.

Je kunt wel internetten in de auto maar niet eten?

Aangereden met fiets. ''huu gaat het moet je me nummer verzekering enzo''

het enige wat ik dacht nee houd je bek ik wil naar huis moet echt kei erg schijten.

:roflol:
is dit een lemming?:roflol: zoja: link?
Waargebeurd zo'n 1,5 uur geleden. Was eerder gestopt met shruggs omdat ik hem echt al kopjes voelde geven dacht shit moet echt 'n dikke drol draaien. Toen op de fiets gegaan en aangereden op kruispunt. Blij dat ik niet in m'n broek heb gescheten toen ofzo.

Waargebeurd zo'n 1,5 uur geleden. Was eerder gestopt met shruggs omdat ik hem echt al kopjes voelde geven dacht shit moet echt 'n dikke drol draaien. Toen op de fiets gegaan en aangereden op kruispunt. Blij dat ik niet in m'n broek heb gescheten toen ofzo.

Haha damn dat zou je dag wel goed kunnen verpesten. Word je eerst al wakker met 1 been, schijt je ook nog in je broek terwijl je aangereden op de motorkap van een auto ligt.

No offence uiteraard :kiss:

is al het 2de verhaal dat je me vertelt waar je wordt onderbroken op je weg naar huis vd gym terwijl je keihard moet schijten. Misschien een idee om voortaan in de gym te schijten?:dunno:

is al het 2de verhaal dat je me vertelt waar je wordt onderbroken op je weg naar huis vd gym terwijl je keihard moet schijten. Misschien een idee om voortaan in de gym te schijten?:dunno:

Thuis schijten is het lekkerst, denk dat peanut er ook zo over denkt.

Word nog liever aangereden dan dat ik daar schijt.

Terug
Naar boven