Trium
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 939
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 121kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ook niet en mij noemen ze een halve brabander...Joa! Maar ik praat geen plat/dialect gelukkig. Dus dat maakt allemaal wat minder erg

++ en ik vond hem NOOIT grappig...
gelukkig?? tssskJoa! Maar ik praat geen plat/dialect gelukkig. Dus dat maakt allemaal wat minder erg

Ik ook niet en mij noemen ze een halve brabander...

Hahahahhahaha, we wachten wel tot je onder een nieuwe naam terug komt.

http://i1287.photobucket.com/albums/a621/Vinswa/foutmeldingupdates_zps264345f8.png
Had even de windows help gebruikt door te klikken op de foutmelding (foutdetails: code800700005 --> product ondersteuning bij deze fout), krijg ik als oplossing voor het probleem een download voor windows update, terwijl die dus al is geinstalleerd..
Joa! Maar ik praat geen plat/dialect gelukkig. Dus dat maakt allemaal wat minder erg

GVD nog steeds mee bezig en het helpt allemaal niet. 1 oplossing was opdrachtprompt en dan wat commands invoeren (o.a. net stop bits & net stop wuauserv), en op t eind moest je die dingen weer activeren wat niet ging vanwege systeemfout 5. Enige oplossing op de internetz is opdrachtprompt als admin runnen, maar het probleem blijft dan nog steeds.
Zo maar formatteren denk. Kan ik alles van de C-schijf kopiëren en plakken op externe schijf en na formatteren weer terugzetten, of kopieer ik de problemen dan ook?
GVDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Wil bestanden kopiëren naar externe harde schijf, maar het begin van al dit gezeur was dat stuurprogramma's niet werkten. Kan dus geen externe harde schijf aansluiten want die herkent m'n laptop niet![]()

update cabinet leeggegooid?
---------- Toegevoegd om 10:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:47 ----------
in de cut en vandaag al 6 pannenkoeken en een frikandelbroodje op. gaat goed
dat word extra cardio vnv

Ik hoop niet dat je beiden wilt wegwerken met cardio, want dan ben je lang bezig
Gewoon deze week geen cheat meer, dan zit t wel goed hoor
(ik bedoel dus de komende 7 dagen).
, dingen overslaan.Ik hoop niet dat je beiden wilt wegwerken met cardio, want dan ben je lang bezig
Gewoon deze week geen cheat meer, dan zit t wel goed hoor
(ik bedoel dus de komende 7 dagen).
overschakelen van bulk naar cut is toch lastiger dan ik dacht, dingen overslaan.
Met die pannenkoeken had ik al een beetje rekening gehouden in me andere maaltijden, moet mss wel te redden zijn. alhoewel pannenkoeken al gauw een kcal of 1000 is
Haha nja, keuzes maken. Ikzelf vind overstap van cut naar cleanbulk fijner, aangezien mijn cut op 1400 is 
Nogal een voorbarige conclusie gebaseerd op statistische gegevens waarover je niet beschikt.