MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Refeed of een cheatmeal (meal, geen day) kan je 2 tot 4x per maand toepassen, hoe lager je vetpercentage, hoe vaker je deze kan toepassen.
Let op; ik citeer dit van de website van victor mooren, dit is dan ook mijn born, dit is geleende kennis en niet van mijzelf afkomstig.
(Zo goed?)..

Ging me erom dat je zei 'Gewoon geen cheatmeal rest van de week, dan zit het wel goed hoor'. Je weet niet wat voor kcal deficit hij aanhoudt tijdens zijn cut en ook niet hoe hoog z'n kcal overschot is gecreëerd door de cheatmeal. Indien z'n kcal overschot gecreëerd door de cheat 1000kcal bedraagt en zijn kcal deficit op een normale dag 100 is dan heeft ie na 7 dagen alsnog een surplus van 300kcal. Dus zover we kunnen spreken van goed, komt het dus helemaal niet goed in dat geval..
Is niet bedoelt als bashen overigens, maar viel me gewoon op ;)

Ging me erom dat je zei 'Gewoon geen cheatmeal rest van de week, dan zit het wel goed hoor'. Je weet niet wat voor kcal deficit hij aanhoudt tijdens zijn cut en ook niet hoe hoog z'n kcal overschot is gecreëerd door de cheatmeal. Indien z'n kcal overschot gecreëerd door de cheat 1000kcal bedraagt en zijn kcal deficit op een normale dag 100 is dan heeft ie na 7 dagen alsnog een surplus van 300kcal. Dus zover we kunnen spreken van goed, komt het dus helemaal niet goed in dat geval..
Is niet bedoelt als bashen overigens, maar viel me gewoon op ;)

Ach, het is in de allerlei sectie, dan ben ik wat luier met uitleg en wat minder serieus. Je hebt natuurlijk gelijk dat ik niet weet wat voor deficit hij heeft. Ik denk dat hij wel begreep wat ik bedoel, dat het niet zo simpel is als dat ik zei.

moeten belachelijk slecht geimplementeerde simulator gebruiken om project in te bouwen en omdat dat k*tding gigantisch gekoppeld is is het nagenoeg onmogelijk om functionaliteit toe te voegen aan je eigen klassen zonder heel die simulator te gaan ontleden en aanpassen:eyes:

(ironisch genoeg is de maker van die simulator een medewerker van de prof software design, een vak waarin je een 0 zou krijgen als je met een dergelijk gekoppeld project zou komen aanzetten:roflol:)

???

Bij processen ontbreekt windows update, maar bij hkey_local machine_(..) staat wuaueng.dll er wel, wat blijkbaar de update service is. Bij eigenschappen staat dat de meest recente update agent is geinstalleerd, maar er gebeurt verder vrij weinig.

Teveel rekeningen moeten betalen. En dan komt er nog een flinke aan ook voor mijn auto.

brotip: neem buitengewoon veel roids en wordt expert in het squatten van hoge herhalingen, vervolgens post je telkens je PR's in het 'wat maakte jouw dag goed vandaag' topic zonder enig bewijs en voor je het weet bieden dbbers je gratis geld aan voor een vid te maken:thumbs:

• Like
Waarderingen: mat
brotip: neem buitengewoon veel roids en wordt expert in het squatten van hoge herhalingen, vervolgens post je telkens je PR's in het 'wat maakte jouw dag goed vandaag' topic zonder enig bewijs en voor je het weet bieden dbbers je gratis geld aan voor een vid te maken:thumbs:

:roflol:

Als jij dat nou doet dan verdelen we het geld.

Leave Hoody alone !!!!!!!!!!!!!:treuren:

???

Bij processen ontbreekt windows update, maar bij hkey_local machine_(..) staat wuaueng.dll er wel, wat blijkbaar de update service is. Bij eigenschappen staat dat de meest recente update agent is geinstalleerd, maar er gebeurt verder vrij weinig.

je updates die al wel gedownload zijn maar nie geinstalleerd staan ergens in een temp map. ik dacht programdata ofsoiets

Terug
Naar boven