- Waardering
- 1.478
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 10%
dramakoningin
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

je updates die al wel gedownload zijn maar nie geinstalleerd staan ergens in een temp map. ik dacht programdata ofsoiets
dit? Zo ja, moet ik die leeggooien of wat?
[afbeelding niet meer beschikbaar]
Nieuwe schijf erin + kosten van backup en werk, €170 euro kwijt 
Hahaaa welkom in seizoen 2 van "Steensteens heilige kruistocht tegen zijn kapotte computer"
PC eind van de middag teruggekregen, harde schijf was doorgebrandNieuwe schijf erin + kosten van backup en werk, €170 euro kwijt
![]()

Hahaaa welkom in seizoen 2 van "Steensteens heilige kruistocht tegen zijn kapotte computer"
PC eind van de middag teruggekregen, harde schijf was doorgebrandNieuwe schijf erin + kosten van backup en werk, €170 euro kwijt
![]()

striae op m'n biceps en oksel weer knalrood na rug biceps training, wat kan ik het beste doen om meer striae te voorkomen? vóór het trainen insmeren met bio oil/zwitsal baby olie?
Meer triceps trainen dan worden je striae op je biceps minder omdat ze eigenlijk naar je triceps willen.striae op m'n biceps en oksel weer knalrood na rug biceps training, wat kan ik het beste doen om meer striae te voorkomen? vóór het trainen insmeren met bio oil/zwitsal baby olie?
Helpt niks, het onderhuids bindweefsel is gescheurd. Beste wat je kan doen is zorgen dat je spierballen niet nog groter worden. Of je nou striae krijgt door spiergroei, vetzucht, een zwangerschap of wat dan ook. It's all the same, de huid kan je omvang niet meer aan.striae op m'n biceps en oksel weer knalrood na rug biceps training, wat kan ik het beste doen om meer striae te voorkomen? vóór het trainen insmeren met bio oil/zwitsal baby olie?

striae op m'n biceps en oksel weer knalrood na rug biceps training, wat kan ik het beste doen om meer striae te voorkomen? vóór het trainen insmeren met bio oil/zwitsal baby olie?

15kg aangekomen in 6 maanden tijd of zo en geen striaeNiks, is genetisch bepaald hoe snel je last krijgt van striae, al die fancy olietjes bereiken slechts de eerste huidlaag terwijl striae zich daaronder vormt. Gewoon accepteren en het als 'Marks of war' zien![]()