MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Moest naar de kapper :( haat ik..

PutinCockZuigers sturen in Oekraïne brieven naar joden dat ze zich moeten registreren en hun eigendom aangeven of dat ze anders gedeporteerd worden. :roflol:
Poetin has completed the Hitler challenge

Maar Poetin is absoluut geen Hitler hoor, maar het omgekeerde. Want Putin wil geen gas meer sturen terwijl Hitler maar al te graag gas gaf aan joden.

http://edition.cnn.com/2014/04/17/world/ukraine-religious-threats/index.html?hpt=hp_c1

je updates die al wel gedownload zijn maar nie geinstalleerd staan ergens in een temp map. ik dacht programdata ofsoiets

dit? Zo ja, moet ik die leeggooien of wat?

foutmeldingupdates_zps264345f8.png

dit? Zo ja, moet ik die leeggooien of wat?

[afbeelding niet meer beschikbaar]
Hahaaa welkom in seizoen 2 van "Steensteens heilige kruistocht tegen zijn kapotte computer"

PC eind van de middag teruggekregen, harde schijf was doorgebrand :mad: Nieuwe schijf erin + kosten van backup en werk, €170 euro kwijt :(

Hahaaa welkom in seizoen 2 van "Steensteens heilige kruistocht tegen zijn kapotte computer"

PC eind van de middag teruggekregen, harde schijf was doorgebrand :mad: Nieuwe schijf erin + kosten van backup en werk, €170 euro kwijt :(

Zelfde probleem als ik, met updates etc.???

Wat is een harde schijf?

:trollface:

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:07 ----------

Zelfde probleem als ik, met updates etc.???
1f7n2a.png

Seizoen 1 waar UTubeNoAds1.8, hetgeen dat ik zelf niet geïnstalleerd heb, overal advertenties neerzette en woorden blauw liet verschijnen zoals bijv. op Wikipedia, maar dan met reclame :o

Seizoen 2 kwam de computer ineens niet meer verder dan het inlogscherm, ook niet in veilige modus etc.

Hopelijk geen seizoen 3 :o

http://www.pc-helpforum.be/forum/ heeft me bij seizoen 1 geholpen, misschien dat ze jou ook kunnen helpen?

striae op m'n biceps en oksel weer knalrood na rug biceps training, wat kan ik het beste doen om meer striae te voorkomen? vóór het trainen insmeren met bio oil/zwitsal baby olie?

striae op m'n biceps en oksel weer knalrood na rug biceps training, wat kan ik het beste doen om meer striae te voorkomen? vóór het trainen insmeren met bio oil/zwitsal baby olie?
Meer triceps trainen dan worden je striae op je biceps minder omdat ze eigenlijk naar je triceps willen.

Helpt niks, het onderhuids bindweefsel is gescheurd. Beste wat je kan doen is zorgen dat je spierballen niet nog groter worden. Of je nou striae krijgt door spiergroei, vetzucht, een zwangerschap of wat dan ook. It's all the same, de huid kan je omvang niet meer aan.

Gvd vroeg wakker gvd

Gvd vroeg wakker gvd

gvd laat wakker gvd

gvd wakker gvd

Ik bedenk me nu net. Dat iedereen vrij heeft en niet alleen ik (zoals normaal op vrijdag) en dat het helemaal niet lekker rustig en chill is in de sportschool :( Ben benieuwd hoelang ik moet wachten en vechten voor het squat rek en ruimte om te deadliften

Niks, is genetisch bepaald hoe snel je last krijgt van striae, al die fancy olietjes bereiken slechts de eerste huidlaag terwijl striae zich daaronder vormt. Gewoon accepteren en het als 'Marks of war' zien ;)

Niks, is genetisch bepaald hoe snel je last krijgt van striae, al die fancy olietjes bereiken slechts de eerste huidlaag terwijl striae zich daaronder vormt. Gewoon accepteren en het als 'Marks of war' zien ;)
15kg aangekomen in 6 maanden tijd of zo en geen striae:trollface:

Terug
Naar boven