MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Een boel mong*len die het voetbal verkloten ...

Waarom heb ik zoveel gegeten :(

Naast mn bakjes kwark grijpen!

Je denkt dat je nog wat eten in huis hebt, doet die deur open en allemaal weg..

Oh daar kan ik zo slecht tegen!!

Vandaag jarig (22 jaar geworden ) maar gisteren toch ietsie te scheef gegaan.

taart, koekjes tot en met, alcohol van pintjes tot tequila (eerste en laatste keer dat ik drink dit jaar), ik denk dat er 4 broodjes döner er in en er ook weer uit zijn gegaan, eigenlijk zag ik ook restjes van de taart in mijn kots dus geen idee.

was echt te scheef en vandaag voel ik me zo rot als iets.

maar dat maakt allemaal niets uit wel dit:

toen ik mijn bankrekening checkte merkte ik toch dat ik 280 euro lichter ben geworden sinds gisteren...

dat als arme student!! wordt weer overleven op tonijn en rijst hahah

Vandaag jarig (22 jaar geworden ) maar gisteren toch ietsie te scheef gegaan.

taart, koekjes tot en met, alcohol van pintjes tot tequila (eerste en laatste keer dat ik drink dit jaar), ik denk dat er 4 broodjes döner er in en er ook weer uit zijn gegaan, eigenlijk zag ik ook restjes van de taart in mijn kots dus geen idee.

was echt te scheef en vandaag voel ik me zo rot als iets.

maar dat maakt allemaal niets uit wel dit:

toen ik mijn bankrekening checkte merkte ik toch dat ik 280 euro lichter ben geworden sinds gisteren...

dat als arme student!! wordt weer overleven op tonijn en rijst hahah

does not compute, tonijn is ****ing duur:scratch:

does not compute, tonijn is ****ing duur:scratch:

hahahha er zijn winkels die kortingen geven voor ingedeukte blikken (ze moeten wel erg ingedeukt zijn, kortingen van 30-60% => 60-80 cent per blikje tonijn):

MAKRO al gekregen, SPAR (klein filiaal) ook, OKE geprobeerd maar slechts 1x korting gekregen.

Dit is wel allemaal in het Brusselse gedaan, waar ze wel vaker een oogje dichtknijpen voor dit soort zaken.

Ajax....

En dat de klok van dbb 2 uur achter loopt :P

De weging.. :( ben nog geen ene gram kwijt, terwijl ik leef op 2100 kcal. Word toch maar cardio toevoegen. :(
En gisteren teveel gevreten met de BBQ.. :o en vandaag op bezoek bij de shoarma boer, **** die cut. :o

**** de weegschaal man, spiegel is wat telt. En eventueel huidplooimeting + waist omtrek

Dag begon goed. Even auto wassen valt de emmer met sop om in de auto. Daarna muntjes kopen pakt dat apparaat geen nieuwe 5 euro briefjes. Moet ik daar 10 euro aan munten kopen terwijl ik maar 1 euro nodig heb.

En net een e-mail gekregen van een schadeclaim bedrijf die de schade die ik heb gereden in oktober 2013:

"Wij hebben onze opdrachtgever verzocht de tegenpartij schadeloos te

stellen door een bedrag van e 6359,22 over te maken.

Ons dossier hebben wij gesloten."

Vind het nogal een flink bedrag voor wat schade aan een busje. Ben benieuwd hoeveel mn premie omhoog zal gaan. Dan maar voortaan op iemand anders naam mn auto verzekeren

K*tpasen :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

Staat op de site dat de sportschool alleen eerste paasdag dicht is

Komt aan, aangepast lesprogramma, alleen wat groepslessen in de ochtend :mad:

Mij gym is open, come at me bro......

Kom net terug van de ah en nu ben ik vergeten melk te kopen en ik haat eiwitshakes zonder melk én ze hadden alleen de dure kwark :(

Terug
Naar boven