MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Meisje dat b&j ijsje met vingers op loopt te eten en vervolgens denkt dat t slim is in auto dat bakje op zijn kop te houden :roflol:

Gelukkig leren stoelen dus die troep was er zo af maar toch :o

Nog zo mijn best gedaan rustig te rijden om dat te voorkomen:mad:

oh?

wat voor wijven moeten dat wel niet zijn die met jou meegaan japser

do you even have baardgroei

Dat ik een puist op voel komen in m'n neus en ik al weet dat dat pokkeding zeer gaat doen :mad:

wie ben jij er eentje van dan chrissie?

agma wat

---------- Toegevoegd om 18:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:26 ----------

moas iers us ff de oorzaak vinje en doanoa diechzelf weer herpakken !

Stel je voor 24/7 een pomp...kan dat?
Fuark yess met agmatine kan alles. :o

:fuu: Iedereen is ziek in huis en ik ben probeer hier koste wat kost gezond te blijven maar mijn maag speelt al op :(

****ing k*tchaos op het werk.

Twee collega's die hun ontslag indienen na maanden ziekteverlof, een derde die voor de elvendertigste keer ziek valt en nog maar eens een interim die het na een paar dagen voor bekeken houdt.

Rukhonden.

Wel lekker een k*t chaos, zijn het lekkere k*tjes?

bij mij werkt een creme daadwerkelijk wel. strepen worden heel licht, zal nooit verdwijnen uiteraard maar goed.

Hydraterende creme is de grootste bullshit ooit, gewoon flink vette creme werkt.

hoor van veel mensen dat vitamine e van belang is dus ik heb bio Oil. wat voor creme gebruik jij dan?

:roflol: zoo die naam heb ik lang niet meer gehoord

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Mijn moeder die over wapp zeikt over dat ik niets van me laat horen -.-'
Irritant mens.

:roflol: zoo die naam heb ik lang niet meer gehoord

---------- Toegevoegd om 18:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Mijn moeder die over wapp zeikt over dat ik niets van me laat horen -.-'
Irritant mens.
nostalgie karma?:o

Terug
Naar boven