Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

1onbis.jpg

dop zat los

Toen ik nog meer ecto was dan nu, is me dat eens gebeurd in de gym. Hele inhoud over de handdoek/pot gel van echt een ****ing beer. Scheet bijna in m'n broek maar die gast viel zowat om van het lachen ( wss vooral om mijn smoelwerk wat ik trok )

Toen ik nog meer ecto was dan nu, is me dat eens gebeurd in de gym. Hele inhoud over de handdoek/pot gel van echt een ****ing beer. Scheet bijna in m'n broek maar die gast viel zowat om van het lachen ( wss vooral om mijn smoelwerk wat ik trok )

shiiiit in de gym zou dat echt gênant zijn volgens mij ahhahaha ik zou denk ik direct van gym veranderen :D

done! :)

dacht dat van die shit enkel in films gebeurde :(
Ach het kan erger. Toen ik klein was waren we aan het wandelen op de dijk met m'n ouders en vrienden van m'n vader. Heel gezellig tot er een meeuw kakt op het hoofd van de enige kletskop van de groep.

Zwaar de pest in. Meisje versierd, verrek ik m'n lies!!!! Geen idee hoe, maar goed...
:headbang:
Doet in ieder geval veel pijn, hopelijk geen liesbreuk (al 2 x gehad).

Achja toen maar...:bj:

:treuren:

Grieperig potverdomme

De gas cilinder van m'n bureaustoel is kapot, nu is het 3 dagen wachten op replacement part.
In de tussentijd een bureaustoel die zichzelf naar beneden zakt zodra je gaat zitten.

Ach het kan erger. Toen ik klein was waren we aan het wandelen op de dijk met m'n ouders en vrienden van m'n vader. Heel gezellig tot er een meeuw kakt op het hoofd van de enige kletskop van de groep.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

vetpercentage loopt de spuigaten uit door mijn lekkere dreamerbulk, nu mag ik weer gaan cutten terwijl ik amper massa heb gewonnen:mad:

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:07 ----------

is me keer op het werk gebeurd, whey shake de hele kantine door
bij mij in de kleedkamer van de sportschool, de helft lag op de tas van een maatje van me :roflol:

Terug
Naar boven