Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

tosti :roflol: gekke nederlanders

te veel h**ren op dbb :(

Jaa hoe zouden vrouwen dan moeten deadliften?? Met hun billen naar de muur?
Ik heb wel eens meegemaakt dat ik na het benchen rechtop ging zitten en bijna m'n neus tegen zo'n chick der asser aan zat. Dat lijkt mij niet helemaal de bedoeling
ze was niet eens lekker
90% van die zogenaamde fitgirls zijn gewoon skinny bitches :roflol:

Idd. Dat geldt trouwens ook voor 90% van de mannelijke lifters tegenwoordig. Maar ze zijn wel 'aesthetic'!!!

tutor zeurt over dat ik niks met mijn reflectie heb gedaan, hij zet niet eens feedback bij dus moet ik maar raden dat het niet goed was???

da ****

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

tutor zeurt over dat ik niks met mijn reflectie heb gedaan, hij zet niet eens feedback bij dus moet ik maar raden dat het niet goed was???

da ****

da ****

---------- Toegevoegd om 13:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

da ****
zou epic zijn als hij ter feedback "komt goed jongen" had geschreven:roflol:

Altijd fijn dat soort tutors, en dan helemaal met zoiets onbelangrijks als reflectie/competenties.. :roflol:

Altijd fijn dat soort tutors, en dan helemaal met zoiets onbelangrijks als reflectie/competenties.. :roflol:

Nou deze reflectie hoort bij onze ontwikkelingsverslag en daarvoor MOET je een voldoende score anders krijg je geen punten voor je periode...

het k*tte is, hij zet de aantal behaalde punten per onderdeel er wel bij maar dan weet je nog steeds niet waarom het niet klopt...
dus je moet maar gaan gissen wat er niet klopt :d

maar ik weet zeker dat als ik voor mijn herkansing een onvoldoende scoor en ik hiermee naar de examencommissie ga ik toch gelijk krijg dus:D

Nou deze reflectie hoort bij onze ontwikkelingsverslag en daarvoor MOET je een voldoende score anders krijg je geen punten voor je periode...

het k*tte is, hij zet de aantal behaalde punten per onderdeel er wel bij maar dan weet je nog steeds niet waarom het niet klopt...
dus je moet maar gaan gissen wat er niet klopt :d

maar ik weet zeker dat als ik voor mijn herkansing een onvoldoende scoor en ik hiermee naar de examencommissie ga ik toch gelijk krijg dus:D
Hmm ja klopt, dat moet inderdaad voldoende zijn anders kan je fluiten naar je EC's.. Meestal hebben ze een handleiding voor het ontwikkelingsplan met het format/onderdelen die erin moeten staan, misschien dat je die er even naast moet leggen om te kijken of je nog iets mist. Ik weet niet in hoeverre het bij jou nodig is, maar het kan ook zijn dat er 'bewijzen' als bijlage ontbreken. De laatste keer dat ik een competentieontwikkelingsplan moest tikken zat ik volgens mij op ruim 50 pagina's waarvan het meeste bijlagen (was voor afstuderen toen) :eek: Heb in het verleden ook wel eens gehad dat een docent het na feedback, en mijn correcties naar aanleiding van de feedback, daarna opeens met nieuwe verbeteringen kwam en het gooide op ''dat is basiskennis'', terwijl datgene wat fout was niet eens deel uitmaakte van de verplichte literatuur. Onlangs pas ben ik (nota bene door het College van Bestuur) in het gelijk gesteld dat ik onvoldoende ben begeleid tijdens het afstuderen. Dus indien nodig altijd aankloppen bij de Examencommissie.

• Like
Waarderingen: Em87
zware hamstring spierpijn en moet over anderhalf uurtje gaan squatten voor de 2de keer in 3-4maanden :o

Een of anderen jankerd heeft haar thread laten sluiten..
ja want als je zelf de sjaak bent, is de lol er snel vanaf he..:p:rolleyes:

het is 19:00 en heb al bijna alle pinda's op die ik eet over een avond :mad:

Terug
Naar boven