- Waardering
- 972
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ah, jezus. Om het feest hier compleet te maken heeft één of andere halvegare besloten de rest van de ochtend te spenderen met het zingen van liedjes.
Oftewel, ik ga halverwege de dag naar huis.
Ah, jezus. Om het feest hier compleet te maken heeft één of andere halvegare besloten de rest van de ochtend te spenderen met het zingen van liedjes.
haat chicks die denken dat ze door squats opeens een super asser krijgen
overal van die squat plaatjes enzo
omg
90% van die zogenaamde fitgirls zijn gewoon skinny bitches

het leven is nou eenmaal niet een groot feest! Houdt u zelf sterk! We gaan het allemaal maken.
Ik ga zometeen eens een mooie wandeling maken, van 10 minuten. Van kantoor, huppa, lekker naar de bus. Veel te mooi weer om zo lang op kantoor te zitten.
90% van die zogenaamde fitgirls zijn gewoon skinny bitches![]()
Maar weet je wel hoe zwaar het is voor hen. Om zo aangestaard te worden wanneer ze met een lege halter stiff legged deadlifts doen in hun strakke legging.
Voor iedereen hun gezicht
hmmm, ja zwaar idd
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Maar weet je wel hoe zwaar het is voor hen. Om zo aangestaard te worden wanneer ze met een lege halter stiff legged deadlifts doen in hun strakke legging.
Voor iedereen hun gezicht

was croque monsieur met ketchup en fruitsap aan het eten terwijl ik het centraal chicks topic mbv autoscroll aan het "lezen" was, wilde wat meer ketchup op mn bord doen, giet ik per ongeluk een 5de vd bus fruitsap in mn bord![]()
wat een belachelijk woord