MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ah, jezus. Om het feest hier compleet te maken heeft één of andere halvegare besloten de rest van de ochtend te spenderen met het zingen van liedjes.

Oftewel, ik ga halverwege de dag naar huis.

Ah, jezus. Om het feest hier compleet te maken heeft één of andere halvegare besloten de rest van de ochtend te spenderen met het zingen van liedjes.

Wees in dat geval maar blij dat je niet in Limburg woont, dat dere carnaval muziek..

Moet je nu met zo iemand meerijden?

[Link niet meer beschikbaar]

het leven is nou eenmaal niet een groot feest! Houdt u zelf sterk! We gaan het allemaal maken.

hele buurt die klaagt over mn hond die teveel blaft :/

was croque monsieur met ketchup en fruitsap aan het eten terwijl ik het centraal chicks topic mbv autoscroll aan het "lezen" was, wilde wat meer ketchup op mn bord doen, giet ik per ongeluk een 5de vd bus fruitsap in mn bord:fuu:

haat chicks die denken dat ze door squats opeens een super asser krijgen :roflol:

overal van die squat plaatjes enzo

omg

het leven is nou eenmaal niet een groot feest! Houdt u zelf sterk! We gaan het allemaal maken.

Ik ga zometeen eens een mooie wandeling maken, van 10 minuten. Van kantoor, huppa, lekker naar de bus. Veel te mooi weer om zo lang op kantoor te zitten.

90% van die zogenaamde fitgirls zijn gewoon skinny bitches :roflol:

Maar weet je wel hoe zwaar het is voor hen. Om zo aangestaard te worden wanneer ze met een lege halter stiff legged deadlifts doen in hun strakke legging.

Voor iedereen hun gezicht

Maar weet je wel hoe zwaar het is voor hen. Om zo aangestaard te worden wanneer ze met een lege halter stiff legged deadlifts doen in hun strakke legging.

Voor iedereen hun gezicht

nee joh
hoe vaak zie je bitches deadliften?
die denken dat squats alles is...

je krijgt dikkere asser met deadlifts dan squats maar goed:o

was croque monsieur met ketchup en fruitsap aan het eten terwijl ik het centraal chicks topic mbv autoscroll aan het "lezen" was, wilde wat meer ketchup op mn bord doen, giet ik per ongeluk een 5de vd bus fruitsap in mn bord:fuu:

Zeg gewoon tosti k*t.

Jaa hoe zouden vrouwen dan moeten deadliften?? Met hun billen naar de muur?

Sta bij de bushalte. Deze beslist gewoon door te rijden.

Terug
Naar boven