Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

feest in de gangen boven mij en ik heb les om half 11 morgen -_-'

Gekke roemeen in de gym vandaag met teenslippers die maar besloot om zijn shirtje uit te doen en halfnaakt zijn workout verder af te maken. Inclusief de grunts en zijn slippertjes die de lucht ingaan wanneer hij 60 kilo deadliftte. Ik hoopte nog dat er iets zou snappen in zijn rug maar helaas.

Die basic fit toestanden maken me echt gek. Maar kan geen andere abo pakken want hij staat op 10 seconden wandelen van mij en met school krijgen we een extra korting.

Heftige nachtmerrie dat ik aan een gebouw hing, mn pa me niet op kon trekken en ik naar beneden viel :fuu: Weer helemaal gestresst wakker en ik heb nog meer achterlijks gedroomd net. Zoveel dromen de laatste tijd :scratch:

Me eten vergeten en moet nog tot 2. Word feest

Mag niet eten.. :( honger en moet nuchter blijven....

Gekke roemeen in de gym vandaag met teenslippers die maar besloot om zijn shirtje uit te doen en halfnaakt zijn workout verder af te maken. Inclusief de grunts en zijn slippertjes die de lucht ingaan wanneer hij 60 kilo deadliftte. Ik hoopte nog dat er iets zou snappen in zijn rug maar helaas.

Die basic fit toestanden maken me echt gek. Maar kan geen andere abo pakken want hij staat op 10 seconden wandelen van mij en met school krijgen we een extra korting.

Kan niet en wil niet die zaten in een bootje, kan niet viel er uit wie bleef er toen nog over?

Wil uitslapen :fuu:

I-know-that-feeling-bro-600x300.jpg

wat een k*t ochtend. Ik heb me mega erg moeten haasten omdat ik vanochtend nog mijn eten moest maken voor mee naar school (heb tot 6 uur college) zit ik in de trein, kijk ik nog eens naar het rooster... Hoef ik pas om half 1 op school te zijn. Dus toen maar op het eerste station uitgestapt en naar huis gegaan :(

echt geen zin om ook maar ene k*t moer uit te voeren op stage vandaag

dat daar wachtijd op feedback

wat een k*t ochtend. Ik heb me mega erg moeten haasten omdat ik vanochtend nog mijn eten moest maken voor mee naar school (heb tot 6 uur college) zit ik in de trein, kijk ik nog eens naar het rooster... Hoef ik pas om half 1 op school te zijn. Dus toen maar op het eerste station uitgestapt en naar huis gegaan :(

Oelewapper, daar zit je dan met je broodtrommeltje in de trein.

OEN!

van 8 tot 12 werken, vervolens volgas naar eindhoven om van kwart over 1 tot hopelijk 5 op school te zitten. dan nog langst tilburg, dan thuis eten, sportschool in zevenbergen en vervolgens weer naar vriendin. en weer lekker met rugpijn heel de ochtend zitten.

Niet kunnen trainen door pijn in nek en rug....lekker op je smoel gaan in de douche :(:(:(

Heftige nachtmerrie dat ik aan een gebouw hing, mn pa me niet op kon trekken en ik naar beneden viel :fuu: Weer helemaal gestresst wakker en ik heb nog meer achterlijks gedroomd net. Zoveel dromen de laatste tijd :scratch:

sssssttt geen tranen, slechts dromen nu.

en ook nog steeds een stijve nek van de dry needling van gister :@:@

eerste x loon bij me nieuwe job, betalen ze maar 3 van de 4 weken uit -.-
Moet elke week loonspecificaties invullen op een website, en dan krijg ik elke woensdag een loonstrookje. na 1 maand worden alle strookjes op een dinsdag betaald, mijn 4de loonstrookje komt dus een dag te laat ffs.

Het skirre leven dus voor 1 maand en volgende maand een rijke tata

Terug
Naar boven