Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
feest in de gangen boven mij en ik heb les om half 11 morgen -_-'

Gekke roemeen in de gym vandaag met teenslippers die maar besloot om zijn shirtje uit te doen en halfnaakt zijn workout verder af te maken. Inclusief de grunts en zijn slippertjes die de lucht ingaan wanneer hij 60 kilo deadliftte. Ik hoopte nog dat er iets zou snappen in zijn rug maar helaas.
Die basic fit toestanden maken me echt gek. Maar kan geen andere abo pakken want hij staat op 10 seconden wandelen van mij en met school krijgen we een extra korting.

wat een k*t ochtend. Ik heb me mega erg moeten haasten omdat ik vanochtend nog mijn eten moest maken voor mee naar school (heb tot 6 uur college) zit ik in de trein, kijk ik nog eens naar het rooster... Hoef ik pas om half 1 op school te zijn. Dus toen maar op het eerste station uitgestapt en naar huis gegaan![]()
Heftige nachtmerrie dat ik aan een gebouw hing, mn pa me niet op kon trekken en ik naar beneden vielWeer helemaal gestresst wakker en ik heb nog meer achterlijks gedroomd net. Zoveel dromen de laatste tijd
![]()
Het skirre leven dus voor 1 maand en volgende maand een rijke tata