- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
ze weten wat u mirin betekend. Maar niet echt aware
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
logisch dat je ouders je van die k*tstraffen geven als je dat soort idiote shit uithaaltgast je bent 18, gedraag je naar je leeftijd en je krijgt zulke kinderachtige straffen niet, jezus
![]()
Mond dicht of hij gooit een paar druppels water over je tafelkleed.

logisch dat je ouders je van die k*tstraffen geven als je dat soort idiote shit uithaaltgast je bent 18, gedraag je naar je leeftijd en je krijgt zulke kinderachtige straffen niet, jezus
![]()
niet op dit forum nee, maar in de ekte leefen gedraag ik me gewoon naar m'n leeftijd. Als je ouders zien dat alles wel goed zit gaan ze je niet van die k*t kinderachtige strafjes voorschotelen bij het minste wat je uitspookt, maar als je je als een idioot gedraagt moeten ze wel corrigeren
is wel waar maat. Maar hoe maak ik anders duidelijk dat ik niet wil dat ze de heletijd k*t opmerkingen maken en me afsnauwen?
Misschien heb je ook wel gewoon hele irritante ouders, kan ook natuurlijk
out
Gewoon niks zeggen en naar je eten kijken, kan je ook moeilijk ruzie maken.
Serieus? Zou jij je ouders je zomaar laten afkraken en over je heen laten lopen?
is wel waar maat. Maar hoe maak ik anders duidelijk dat ik niet wil dat ze de heletijd k*t opmerkingen maken en me afsnauwen?
Serieus? Zou jij je ouders je zomaar laten afkraken en over je heen laten lopen?
je techniek in de gaten houden onder het squatten ? huh , niet naar de zijkant kijken hè
beter daarom ook niet afhankelijk zijn van spiegel met squatten en nooit naar een spiegel toe squatten. Je moet gewoon zelf voelen hoe techniek is en dan eventuaal filmpjes schieten om het te bekijken

Can confirm, ik heb geen idee. Ik heb overigens ook geen idee hoe pics van jou eruitzien.