AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Schouder voor de 3e keer dit voetbalseizoen uit de kom.

Feelsbadman.

Ik ga srs een dromendagboek bijhouden, net gedroomd dat ik heel snel rondsprong in een soort Spaanse wijk en daar worstjes van de BBQ stal, en dat kinderen met blauw haar me na gingen doen. :roflol:

Is er iemand dromenuitlegger bij DBB? :o
Ja, je gebruikt teveel drugs.

Krijg echt een lamme arm van nieuwsberichten van een website naar een andere overzetten

Meaantje gebruik die tijd zonder internet om met miscen te stoppen.

Als je al tegen je ouder u mirin gaat roepen ben je al erg ver heen.

inb4 alle vrouwen zijn sl*tten en feministen
inb4 inb4

GJDM

umad brah??

u jelly, hoe alpha ik ben??

dit is werkelijk het mooiste verhaal dat ik ooit op internet gelezen heb, tranen in mn ogen van het lachen:roflol::roflol::roflol::roflol:

(die andere thread van jou zie ik plots in een heel ander licht ook :roflol:)

---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------

ik ontkracht hun beweringen, en als blijkt dat ze niet voor rede vatbaar is dat precies wat ik zou doen, gewoon naar eten kijken en niet reageren (want ze bewijzen mn aandacht niet waard te zijn). ik ga zeker geen druppels water op het tafelkleed gooien of een yoghurtpotje vullen met water:roflol:

Ik ben eigenlijk een best normale jongen (srs). Maar ik wordt enigsinds gek van hoe het thuis gaat. Ik heb de negeer tactiek ook wel toegepast die vele van jullie aanraden: resultaat heb al 2.5 jaar niet met mn vader gepraat.

waarom zie je mn andere thread nu ook in een ander licht?

umad brah??

u jelly, hoe alpha ik ben??

Ik ben eigenlijk een best normale jongen (srs). Maar ik wordt enigsinds gek van hoe het thuis gaat. Ik heb de negeer tactiek ook wel toegepast die vele van jullie aanraden: resultaat heb al 2.5 jaar niet met mn vader gepraat.

waarom zie je mn andere thread nu ook in een ander licht?

Je kunt beter gewoon een beetje relaxed doen.. Stress is niet goed voor de gains man. Of doe het anders gewoon meteen goed een keer door de tafel omver te gooien of zo

Je kunt beter gewoon een beetje relaxed doen.. Stress is niet goed voor de gains man. Of doe het anders gewoon meteen goed een keer door de tafel omver te gooien of zo

ik doe meestal rustig. Wat ik deed gister was dus ook zeer rustig gedaan. Als ik me namelijk boos maak krijg ik dikwijls migraine.

Waarschijnlijk ben je te rustig en hebben je ouders nog niet helemaal door dat je geen 10 jaar oud meer bent. Dus inderdaad even een tafel omgooien of een bord door de huiskamer smijten om je alphaheid te showen.

gisteren hele dag zitten voetballen en nu ben ik lam :(

• Like
Waarderingen: mat
Terug
Naar boven