Angelus
Gargantuan Beast
- Waardering
- 3.499
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 8%
nee, dat was de realiteit
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik had laatst gedroomd dat ik heel mijn leven verspilde door 24/7 voor de pc op een bodybuilderforum te zitten

Schouder voor de 3e keer dit voetbalseizoen uit de kom.
Feelsbadman.

ik had laatst gedroomd dat ik heel mijn leven verspilde door 24/7 voor de pc op een bodybuilderforum te zitten
Ja, je gebruikt teveel drugs.Ik ga srs een dromendagboek bijhouden, net gedroomd dat ik heel snel rondsprong in een soort Spaanse wijk en daar worstjes van de BBQ stal, en dat kinderen met blauw haar me na gingen doen.
Is er iemand dromenuitlegger bij DBB?![]()
Krijg echt een lamme arm van nieuwsberichten van een website naar een andere overzetten
Meaantje gebruik die tijd zonder internet om met miscen te stoppen.
Als je al tegen je ouder u mirin gaat roepen ben je al erg ver heen.
inb4 alle vrouwen zijn sl*tten en feministen
inb4 inb4
GJDM
dit is werkelijk het mooiste verhaal dat ik ooit op internet gelezen heb, tranen in mn ogen van het lachen
(die andere thread van jou zie ik plots in een heel ander licht ook)
---------- Toegevoegd om 00:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:13 ----------
ik ontkracht hun beweringen, en als blijkt dat ze niet voor rede vatbaar is dat precies wat ik zou doen, gewoon naar eten kijken en niet reageren (want ze bewijzen mn aandacht niet waard te zijn). ik ga zeker geen druppels water op het tafelkleed gooien of een yoghurtpotje vullen met water![]()
umad brah??
u jelly, hoe alpha ik ben??
Ik ben eigenlijk een best normale jongen (srs). Maar ik wordt enigsinds gek van hoe het thuis gaat. Ik heb de negeer tactiek ook wel toegepast die vele van jullie aanraden: resultaat heb al 2.5 jaar niet met mn vader gepraat.
waarom zie je mn andere thread nu ook in een ander licht?
Je kunt beter gewoon een beetje relaxed doen.. Stress is niet goed voor de gains man. Of doe het anders gewoon meteen goed een keer door de tafel omver te gooien of zo
ik doe meestal rustig. Wat ik deed gister was dus ook zeer rustig gedaan. Als ik me namelijk boos maak krijg ik dikwijls migraine.
gisteren hele dag zitten voetballen en nu ben ik lam![]()

gisteren hele dag zitten voetballen en nu ben ik lam![]()