Godafoss
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 71
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 77kg
Mysterieus ja, dat lekker weten we niet, da's het hele probleem juist.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je niks zegt kunnen ze ook weinig afkraken, tenzij ze willekeurige denigrerende opmerkingen achter elkaar blijven gooien.

dit is werkelijk het mooiste verhaal dat ik ooit op internet gelezen heb, tranen in mn ogen van het lachenRage:
ik zit aan tafel met mn ouders te eten. Vader loopt mij de hele tijd af te snauwen en k*t opmerkingen tegen mij te maken. Vervolgens drijg ik een paar druppels water over het tafelkleed te gooien als hij hier mee doorgaat. Ze gaan door dus giet ik een paar druppeltjes water over het tafel kleed -> ouders zijn extra boos.
vervolgens gaat dit door en ben ik het zat en maakt mn moeder ook van dat soort opmerkingen. Dus giet ik vervolgens een substantiele hoeveelheid water in een leeg pak yogurth. Om de een of andere reden word mn moeder hier HEEL erg boos over een pakt het glas en gooit het leeg over mij heen.
Shirt nat, dus doe ik het uit en sta daar in mn blote bast en zeg: u mirin? (srs, dit is srs gebeurd)
Nu hebben ze me van het internet afgesloten en schrijf ik dit vanuit de tu bieb. Hier word niemand toch blij van?? Vervelende mensen zijn echt vervelend.
inb4 meeantje parents hate him
beter daarom ook niet afhankelijk zijn van spiegel met squatten en nooit naar een spiegel toe squatten. Je moet gewoon zelf voelen hoe techniek is en dan eventuaal filmpjes schieten om het te bekijken

)Serieus? Zou jij je ouders je zomaar laten afkraken en over je heen laten lopen?

gebruik dan op z'n minst iets wat een onverwijderbare vlek achter laat) op een tafelkleed gooien of in een pak yoghurt. Hoe kom je erop. Negeer ze gewoon of maak ze terug belachelijk.Ik ga srs een dromendagboek bijhouden, net gedroomd dat ik heel snel rondsprong in een soort Spaanse wijk en daar worstjes van de BBQ stal, en dat kinderen met blauw haar me na gingen doen.
Is er iemand dromenuitlegger bij DBB?![]()
Ik ga srs een dromendagboek bijhouden, net gedroomd dat ik heel snel rondsprong in een soort Spaanse wijk en daar worstjes van de BBQ stal, en dat kinderen met blauw haar me na gingen doen.
Vannacht viel gewoon opeens de spiegel van mijn kaptafel. En toen moest ik om 2:00 s' nachts een combinatie van make -up en scherven opruimen![]()

typisch een vrouwenactie, als man zijnde had ik me nog een keer omgedraaid in bed en de volgende dag het opgeruimd
OT: geen zin om te werken, komende 4 dagen 9 uur per dag werken, en gelukkig vrijdag middag vrij.
plus dat ik nu echt vakantie wil nu me vriendin lekker in et buitenland aan et strand ligt![]()

Ik had een nog raardere droom, moest in een superdiepe grot springen die ondergelopen was met water vanaf een km hoogte zodat ik snel naar de bodem was voor een japanse spelshow. De rest van de deelnemers verzopen onderweg naar het eindpunt van de grot wat een ruimte bleek te zijn vol knuffelbare meisjes, lang heb ik daar niet van kunnen genieten aangezien de sluis daar beneden kapot bleek te zijn en we ook allemaal verdronken.
Wat is deze?
Ik ga srs een dromendagboek bijhouden, net gedroomd dat ik heel snel rondsprong in een soort Spaanse wijk en daar worstjes van de BBQ stal, en dat kinderen met blauw haar me na gingen doen.
Zoals Hard Gains zegt is het beschrijven heel lastig, hoe ik op de scooter kwam weet ik niet bv.ik had laatst gedroomd dat ik heel mijn leven verspilde door 24/7 voor de pc op een bodybuilderforum te zitten