XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

nog ongeveer 50 gram vet nodig en moet eigenlijk nu naar bed

awwwfuk bye

drink een longdrink glas olijfolie!

goeie kennis van voeding en hoe het menselijk lichaam werkt weer ITT

not srs

waarom zouden die 450 kcal die je nog moet hebben per se vet moeten zijn

waarom zouden die 450 kcal die je nog moet hebben per se vet moeten zijn

omdat ik op 55 gram vet zit nu.

2r6i4ci.png

alles wel op random momenten ingevuld

Zoals je ziet is een goed dieet niet een van mn sterkste punten :o ik werd om 11:00 wakker en moest om 12:00 weg om te roeien dus echt heel schraal ontbeten. Maar was pas weer 15:00 thuis en moest toen nog koken. Om 16:00 groot lunch/diner gedaan, en daarna echt geen honger meer :eek:

Zoals je ziet is een goed dieet niet een van mn sterkste punten :o ik werd om 11:00 wakker en moest om 12:00 weg om te roeien dus echt heel schraal ontbeten. Maar was pas weer 15:00 thuis en moest toen nog koken. Om 16:00 groot lunch/diner gedaan, en daarna echt geen honger meer :eek:

haha achja kan de beste overkomen he :p en als je ook niet echt de ruimte krijgt thuis om de eten wat je zou willen eten is het ook wel lastig soms

2e keer deze week dat mn wekker gaat voor een roei training die eigenlijk niet door gaat :mad:

2e keer deze week dat mn wekker gaat voor een roei training die eigenlijk niet door gaat :mad:

4de ochtend op rij dat de verbouwers bij de buren bedenken om lekker om half 8 's ochtends te gaan boren, en vervolgens van 10 tot 2 een pauze houden. Ga dan gvd later op de ochtend boren :mad::mad:

Hele mond verdoofd :( stomme tandarts. Voel zelfs mn neus niet meer!!

Terug
Naar boven