Rilakkuma
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 57kg
Iemand een idee voor een high protein, high fat, no carb middagmaal? Ik heb echt geen inspiratie.
Pak gerookte zalm misschien?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iemand een idee voor een high protein, high fat, no carb middagmaal? Ik heb echt geen inspiratie.
Even in de oven of magnetron donderen is je kaas gesmolten en heb je goei maaltijd.omdat ik zojuist zelf een maaltijd heb gemaakt kook mn moeder nu vanavond niet meer voor me.
wut is dis![]()
nog ongeveer 50 gram vet nodig en moet eigenlijk nu naar bed
awwwfuk bye

goeie kennis van voeding en hoe het menselijk lichaam werkt weer ITT
not srs
waarom zouden die 450 kcal die je nog moet hebben per se vet moeten zijn
omdat ik op 55 gram vet zit nu.
http://oi58.tinypic.com/2r6i4ci.jpg
alles wel op random momenten ingevuld
ik werd om 11:00 wakker en moest om 12:00 weg om te roeien dus echt heel schraal ontbeten. Maar was pas weer 15:00 thuis en moest toen nog koken. Om 16:00 groot lunch/diner gedaan, en daarna echt geen honger meer 
Zoals je ziet is een goed dieet niet een van mn sterkste puntenik werd om 11:00 wakker en moest om 12:00 weg om te roeien dus echt heel schraal ontbeten. Maar was pas weer 15:00 thuis en moest toen nog koken. Om 16:00 groot lunch/diner gedaan, en daarna echt geen honger meer
![]()
en als je ook niet echt de ruimte krijgt thuis om de eten wat je zou willen eten is het ook wel lastig soms2e keer deze week dat mn wekker gaat voor een roei training die eigenlijk niet door gaat![]()

2e keer deze week dat mn wekker gaat voor een roei training die eigenlijk niet door gaat![]()