XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat kan ja. Heb ik ook van sommige, voel me er gewoon ****ing slecht op. Tijdens 't trainen is dat opge****te wel oke, daarna voel ik me alsof ik elk moment een beroerte kan krijgen :P Zelfde op Clen trouwens.

mijn pre workout geeft geen nasty bijwerkingen, heb et ook maandag voor het laatst gebruikt. zou ook nog me ademhaling tijdens trainen geweest kunnen zijn, lang inhouden etc, plus zware borstoefeningen.

Ik zou naar Artis gaan. Maarja die kloteregen...

Klote blaar op me voet door het vele lopen op gare werkschoenen.
Voeten zijn niks gewend :(

mijn twee dochtertjes die kappertje gespeeld hebben....
oudste: de mooie dikke, lange lokken tot over d'r bibs, zijn bij de kruin tot op het hoofd afgeknipt
jongste: kon net staartjes maken, en nu aan twee zijkanten tot boven dr oortjes een rechte lijn

bah! op naar de kapper, kijken of er nog enigszins iets van te maken is :(

dit dus Zeror

Aan het cutten en ik heb van die worstenbroodjes van de jan linders ,maar kan onmogelijk de e/k/v verhouding te weten komen...

Aan het cutten en ik heb van die worstenbroodjes van de jan linders ,maar kan onmogelijk de e/k/v verhouding te weten komen...
neem die van een normaal worstenbroodje + wat erbij. Meestal zijn de lekkerste worstenbroodjes heel vettig.

Gister injectie gehad tegen mogelijke slijmbeursontsteking bij aanhechting van hamstring en nu doet het au au

---------- Post added at 13:14 ---------- Previous post was at 13:11 ----------

Hoop nu wel eindelijk eens van die tyfusblessure af te komen.

Gister injectie gehad tegen mogelijke slijmbeursontsteking bij aanhechting van hamstring en nu doet het au au

---------- Post added at 13:14 ---------- Previous post was at 13:11 ----------

Hoop nu wel eindelijk eens van die tyfusblessure af te komen.

beter beter worden

K*t moet nog de deur uit...k*t weer moet ik weer met de auto meh..........

neem anders je helicopter.

• Like
Waarderingen: mat
K*t moet nog de deur uit...k*t weer moet ik weer met de auto meh..........

Crazy wolken buiten, regen wat een k*tweer, ik bel je op telefoon ik zeg: ik wil je k*tweer. Dan zeg je k*tWEER!? Ik maakte een grapje dushi, ja ik k*t weer.:o

Dat die klote t*fus iphone 5 zo snel leeg is :mad:
Yes mad, wat een timing ook weer, klote apparaten :mad:

Crazy wolken buiten, regen wat een k*tweer, ik bel je op telefoon ik zeg: ik wil je k*tweer. Dan zeg je k*tWEER!? Ik maakte een grapje dushi, ja ik k*t weer.:o

Wij hadden net even een kleine storm met hagel..(best ballen ijs)
wut zei je trouwens :D

Ja idd, dan ging je gewoon langs bij iemand ipv alles over de telefoon en digitale media.
Gaat niets boven de real deal natuurlijk...

Terug
Naar boven