XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Whut? Jullie zijn gvd 18 en 22jr... Ga es buiten spelen joh! :mad:

Over een aantal jaar wil ik waarschijnlijk weer terug naar deze tijd zonder hard werken. Maar voor nu heb ik het helemaal gehad met al dat gezeik en gemierenneuk op die school.

4.30 bed in, dacht relaxed pas les om 2 uur kan nog rustig slapen tot 12... Was even vergeten dat om half 9 weer in mn muur geboord werd voor nieuwe wc :( :(

Begin over 7 weken aan mn nieuwe job en kan het op mn oude haast niet meer volhouden...pff wat een motivatie.

reed zojuist langs mn oude middelbare school en werd overmand door emoties. Ik voel me echt oud, ik wou dat ik weer jong was :(

ja maar je bent 18, zit op de uni dus dan heb je vwo toch nog niet zo heel lang af? Niet dat ik die peter pan syndroom feelings niet herken

ja maar je bent 18, zit op de uni dus dan heb je vwo toch nog niet zo heel lang af? Niet dat ik die peter pan syndroom feelings niet herken

ik kreeg mn VWO diploma op mn 16e. (u mirin??). Zit nu voor het tweede jaar op de universiteit, dus is al bijna 2 jaar geleden. Time flies when you´re a phaggot

doorverwijs brief om een hartfilmpje te maken. uhhh don't touch the preworkout :o

Ik werd altijd gepest op de middelbare school :( Det dere feels :'(

Uit mijn focus gehaald, waardoor ik mijn bench VPR niet binnen sleepte.

20x180kg?

Terug
Naar boven