MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dus je kan 20x170 squatten maar geen 20x100 benchen?

EricR, dwing hem nou eens een filmpje te posten.

Regen.

Verdorie twee aardig grote opendagen voor het dierenasiel geregeld, van alles buiten te doen, en dan regent het vandaag en morgen. Zucht.

Oja dat is dit weekend he?!
Damn heb je even enorme pech daarmee :eek:
Hopelijk valt niet alles in het water...!

Vanmiddag hart filmpje laten maken.

Ook al weet ik bijna 100% zeker dat er niks aan de hand is ben ik wel zenuwachtig.

****ing hypo's

mijn twee dochtertjes die kappertje gespeeld hebben....
oudste: de mooie dikke, lange lokken tot over d'r bibs, zijn bij de kruin tot op het hoofd afgeknipt
jongste: kon net staartjes maken, en nu aan twee zijkanten tot boven dr oortjes een rechte lijn

bah! op naar de kapper, kijken of er nog enigszins iets van te maken is :(

druk op borst, moeite met ademhalen.

meerendeel zit gewoon in me hoofd, zodra je begint te proberen je adem normaal te houden gaat het fout.

Ik had paar dagen geleden een 'aanval'.
Ritme van me hart was verstoord en klopte als een idioot voor een half uur lang.
Sindsdien let ik er meer op en je merkt dat het dan weer kan komen idd:p.

Ik had paar dagen geleden een 'aanval'.
Ritme van me hart was verstoord en klopte als een idioot voor een half uur lang.
Sindsdien let ik er meer op en je merkt dat het dan weer kan komen idd:p.

hmm zou dus aan me pre workout kunnen leggen? me hartslag word stuk hoger van die zooi. kreeg het opeens toen ik in bed lag.
klinkt wel logisch, ligt in bed te rusten met een hogere hartslag dan normaal, heb je automatisch meer zuurstof nodig.

hmm zou dus aan me pre workout kunnen leggen? me hartslag word stuk hoger van die zooi. kreeg het opeens toen ik in bed lag.

Geen idee. Ik kreeg het zomaar na een warming-up, hiervoor nooit last gehad.
pre-workout kan wel je hartslag verhogen ja.

mijn twee dochtertjes die kappertje gespeeld hebben....
oudste: de mooie dikke, lange lokken tot over d'r bibs, zijn bij de kruin tot op het hoofd afgeknipt
jongste: kon net staartjes maken, en nu aan twee zijkanten tot boven dr oortjes een rechte lijn

bah! op naar de kapper, kijken of er nog enigszins iets van te maken is :(

:roflol:

kinderen zijn toch rare wezens.

hele nacht niet geslapen, moet nu al voor de derde keer kakken, ben misselijk ivm me bulk die ik gister ben begonnen.

gelukkig wel half 1 uitgewerkt.

klinkt wel logisch, ligt in bed te rusten met een hogere hartslag dan normaal, heb je automatisch meer zuurstof nodig.

Dat kan ja. Heb ik ook van sommige, voel me er gewoon ****ing slecht op. Tijdens 't trainen is dat opge****te wel oke, daarna voel ik me alsof ik elk moment een beroerte kan krijgen :P Zelfde op Clen trouwens.

Terug
Naar boven