AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wss ontslagen worden als militair door ADAM vitaminepillen, waren ingenomen op festival en daarna positief (WTF?) getest op MDMA.. ongelofelijk.

Ging ook best hard op Koningsdag op die vitaminepillen, goed spul.

Post was srs. kan het ook niet bevatten.

Ik zou niet eens in een leger willen vechten waar het verboden is om vitaminepillen te slikken.

Wss ontslagen worden als militair door ADAM vitaminepillen, waren ingenomen op festival en daarna positief (WTF?) getest op MDMA.. ongelofelijk.
rare gang van zaken

bijna net zo raar als in het buitenland geopereerd worden en daarna positief testen op roids

Hmm, XTC blijft maximaal 3 dagen zichtbaar in je urine, dus het is waarschijnlijk wel ergens daar mis gegaan ja. Misschien kan je een second opinion test aanvragen of iets dergelijks? Er zal wel een foutmarge in zitten, waarschijnlijk een hele kleine maar toch.
Of iemand heeft het gewoon in je biertje gestopt, maar dat had je dan wel een uur later gemerkt neem ik aan.

Hmm, XTC blijft maximaal 3 dagen zichtbaar in je urine, dus het is waarschijnlijk wel ergens daar mis gegaan ja. Misschien kan je een second opinion test aanvragen of iets dergelijks? Er zal wel een foutmarge in zitten, waarschijnlijk een hele kleine maar toch.
Of iemand heeft het gewoon in je biertje gestopt, maar dat had je dan wel een uur later gemerkt neem ik aan.

Ik begreep het anders: dat zijn vitaminepillen waren ingenomen en dat daar MDMA in ontdekt was....
ik ben ook echt te blue voor dit soort zaken geloof ik :rolleyes:

anyways: behoorlijk balen ook. Lekker handig daarna ook, na oneervol ontslag of volgt dat niet?

Heb je nadien een pijnstiller genomen ofzo? Je kan ook positief plassen op amfetamines door bv Rilatine, Sinutab, Ibuprofen, alles met codeïne...

Ik heb het idee dat ik post op plekken waar het weer is niet hoort..
te veel schermen open (browsers)...

Pillen waren ingenomen, net als mijn aminozuren, daar was niks mee.

Geen idee hoe dit gaat lopen, nu flink brainstormen.. heb sowieso een second opinion aangevraagd. Morgen m'n advocaat bellen. pff

Ik zie Jesse posten en denk dat het B&F Jesse is die terug is. Waarschijnlijke te veel bezig met televisie enzo :sad:

Een STIJVE nek...
had het vanochtend al een klein beetje en nu wordt het erger..

ga maar snel trainen......

Wie gaat er dan ook vitamine pillen meenemen naar een festival... Hahaha. Maar kunnen ze echt niet zomaar maken om je daarvoor te berechten alsof t mdma is. Zal wel loslopen met een fatsoenlijke advocaat.

Ik begreep het anders: dat zijn vitaminepillen waren ingenomen en dat daar MDMA in ontdekt was....
ik ben ook echt te blue voor dit soort zaken geloof ik :rolleyes:

anyways: behoorlijk balen ook. Lekker handig daarna ook, na oneervol ontslag of volgt dat niet?

na een paar lessen begrijpend lezen op basisschool niveau haal ik er idd ook uit dat zijn pillen waren ingenomen waarna ze getest zijn.

Het is weer zover,
Boven aan het poepen, wc papier op..

Terug
Naar boven