Jesse1993
Cool Novice
- Waardering
- 4
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ja dat komt door die vitaminepillenWss ontslagen worden als militair door ADAM vitaminepillen, waren ingenomen op festival en daarna positief (WTF?) getest op MDMA.. ongelofelijk.

Guttegut, ons voetbaldikkertje is ietwat geïrriteerd vandaag.
Ging ook best hard op Koningsdag op die vitaminepillen, goed spul.
rare gang van zakenWss ontslagen worden als militair door ADAM vitaminepillen, waren ingenomen op festival en daarna positief (WTF?) getest op MDMA.. ongelofelijk.
rare gang van zaken
bijna net zo raar als in het buitenland geopereerd worden en daarna positief testen op roids
Jimmy is bezig met een filmpje wat rond 2015 klaar is en dan zijn de rapen pas echt gaar.

Wss ontslagen worden als militair door ADAM vitaminepillen, waren ingenomen op festival en daarna positief (WTF?) getest op MDMA.. ongelofelijk.
Hmm, XTC blijft maximaal 3 dagen zichtbaar in je urine, dus het is waarschijnlijk wel ergens daar mis gegaan ja. Misschien kan je een second opinion test aanvragen of iets dergelijks? Er zal wel een foutmarge in zitten, waarschijnlijk een hele kleine maar toch.
Of iemand heeft het gewoon in je biertje gestopt, maar dat had je dan wel een uur later gemerkt neem ik aan.

Heb je nadien een pijnstiller genomen ofzo? Je kan ook positief plassen op amfetamines door bv Rilatine, Sinutab, Ibuprofen, alles met codeïne...Wss ontslagen worden als militair door ADAM vitaminepillen, waren ingenomen op festival en daarna positief (WTF?) getest op MDMA.. ongelofelijk.
Ik begreep het anders: dat zijn vitaminepillen waren ingenomen en dat daar MDMA in ontdekt was....
ik ben ook echt te blue voor dit soort zaken geloof ik
anyways: behoorlijk balen ook. Lekker handig daarna ook, na oneervol ontslag of volgt dat niet?