AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Pillen waren ingenomen, net als mijn aminozuren, daar was niks mee.

Geen idee hoe dit gaat lopen, nu flink brainstormen.. heb sowieso een second opinion aangevraagd. Morgen m'n advocaat bellen. pff

Has ik het toch goed begrepen: meestal wordt er dan een second screening gedaan en die zijn uitgebreider. Dan moet het er toch uit te halen zijn waar dit vandaag gekomen is?

Succes iig.

Mijn ouders vinden dat fotkop als ik dat boven doe. Heb jij dit ook?

Ja want de bovenste wc heeft niet zo'n afdakje weet je wel, en ik gebruik best wel veel papier en dan raakt echt 9/10x die plee verstopt. Dus kan ook wel goed zijn dat me ouders gewoon express de wc rollen boven steeds weghalen.

Has ik het toch goed begrepen: meestal wordt er dan een second screening gedaan en die zijn uitgebreider. Dan moet het er toch uit te halen zijn waar dit vandaag gekomen is?

Succes iig.

Het met een marquis-test gedaan, die gebruikt wordt om diverse drugs (cocaine, opiaten, mdma, mda en nog veel meer) vast te stellen middels een kleurveranderings-reactie. Het reagens bestaat uit zwavelzuur en formaldehyde, en geeft een kleur-reactie met -allerlei- stoffen. Die zouden prima in m'n vitamine tabletten kunnen zitten, maar volstrekt onschuldig zijn. Vooral met plant-extracten is de kans daarop reeel.

Wat er nu moet gebeuren is bevestigen van het resultaat. Die 'quicktest' is geen rechtsgeldig bewijsmiddel voor de aanwezigheid van verdovende middelen, maar slechts een voorselectie. Vergelijk het met het blaas-apparaatje van alcoholcontroles, dat slechts een voorselectie is voor een echte ademanalyse of bloedproef.

Men zal die pillen nu verder moeten onderzoeken met nauwkeurige laboratoriummethodes, die bepalen welke verdovende middelen erin zitten, en in welke concentratie.

Dus mijn daadwerkelijk onschuldige vitaminetabletten zullenl laten blijken dat er geen enkel verboden middel in zit, en zul ik daarmee verder ook niet in de problemen komen.

Dit alles in het gunstigste geval(!).

Iemand enig idee hoe ik het lettertype kan vergroten (niet in een bericht) ?
Uit het niets in eens heel klein geworden.
Karma voor antwoord :o

Of Ctrl+scroll wheel

Edit, ligt het niet aan je monitorinstellingen?

Jongens bemoei je er niet mee, als je er geen verstand van heb..

K*t me bril aan poep onder het trainen.GOLERA.......

Train jij terwijl je ook op dbb zit...?!
ja.........
:loony::dunno: voor sayert.....

Heb je toevallig, voor je op het forum kwam, een spelletje gedaan? 2048 ofzo? :p

Nee ik doe geen spelletjes haha, wel een PDF bestand gelezen op full screen / groot lettertype (Ultimate Diet 2.0 van Lyle McDonald).
Misschien ligt het dus aan de switch van dat, terug naar DBB :o

....

Nee ik doe geen spelletjes haha, wel een PDF bestand gelezen op full screen / groot lettertype (Ultimate Diet 2.0 van Lyle McDonald).
Misschien ligt het dus aan de switch van dat, terug naar DBB :o

Ik denk het wel :roflol: Als ik dat spelletje heb gedaan (ook groot scherm ed) dan lijkt alles ineens kleiner.

Ik denk het wel :roflol: Als ik dat spelletje heb gedaan (ook groot scherm ed) dan lijkt alles ineens kleiner.

Heb serieus moeten opzoeken wat het spelletje was, terwijl gasten uit mijn klas het de hele week hebben zitten spelen op school :roflol:
/epic fail

---------- Toegevoegd om 19:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:39 ----------

Nog maar ééntje over voor vandaag, cry everytime :(

Terug
Naar boven