XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gelukkig bril niet helemaal aan gort......

hell als je opschiet kan je 10000 posts in een jaar halen. vraag me af of dat ooit een dbb'er is gelukt.

:roflol: :roflol:
Ik doe het nu niet meer, kan het niet winnen :D

Kerel uit mijn klas heeft hem na 2 dagen proberen, eindelijk gehaald.
Geloof dat hij zorgde dat alle blokjes aan één kant bleven (of tenminste, zo lang mogelijk).
Heb het 1x gespeeld toen er een topic over gemaakt was op DBB, maar ga er geen moeite voor doen.
Veel te kort lontje voor dat soort dingen :roflol:

Mijn ouders vinden dat fotkop als ik dat boven doe. Heb jij dit ook?

Wow! Ik mocht dat ook nooit van mijn ouders. Ik deed vaak alsof ik aan het douchen was terwijl ik eigenlijk aan het poepen was. Ik ken echt geen andere ouders die daar ook een probleem mee hadden. Eindelijk lotgenoten

Wow! Ik mocht dat ook nooit van mijn ouders. Ik deed vaak alsof ik aan het douchen was terwijl ik eigenlijk aan het poepen was. Ik ken echt geen andere ouders die daar ook een probleem mee hadden. Eindelijk lotgenoten

Meisjes poepen toch helemaal niet ???

Hmm hij staat gewoon op 100%, maar op één of andere manier lijkt alles een stuk kleiner, zoals geabonneerde topics.
Zou best aan mij kunnen liggen, begin nu zelfs te twijfelen :o
Toch karma voor je antwoord.

432022e0bbeeb2c88cac29dc7be2b375.png

?

of
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hell kan je wel wat respect hebben voor een forum dat je blijkbaar zo belangrijk vond dat je er honderden uren aan hebt besteed in een jaar

Victoria in Spuiten en Slikken is zo slecht hè, wat een saai k*twijf en elk interview dat ze doet loopt dood. Hopelijk fl*kkeren ze haar er snel uit.

Terug
Naar boven