AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Victoria in Spuiten en Slikken is zo slecht hè, wat een saai k*twijf en elk interview dat ze doet loopt dood. Hopelijk fl*kkeren ze haar er snel uit.

Ja jezus idd! 1 aflevering gekeken, dat is de laatste. Ze is zo ongemakkelijk en puberaal giechelig. Cringe.

Dit klote weer heb me dag verpest.
zeiknat thuiskomen na een dagje buitenspelen :(

• Like
Waarderingen: mat
Bus chauffeur stopte midden op de weg, pakte de krant en ging met iemand buiten een praatje maken.
Iedereen wachte, autos erachter ook, pas 10m later ging ie weer zitten en rijden.
Bus erna gemist, en dus te laat gekomen.

Thanks chef!

Bus chauffeur stopte midden op de weg, pakte de krant en ging met iemand buiten een praatje maken.
Iedereen wachte, autos erachter ook, pas 10m later ging ie weer zitten en rijden.
Bus erna gemist, en dus te laat gekomen.

Thanks chef!

mailtje sturen naar zijn werkgever?

for the lulz

Dit klote weer heb me dag verpest.
zeiknat thuiskomen na een dagje buitenspelen :(

Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

OT: Nog niets, maar zoals ik in het andere topic al wist te vermelden, zou ik wel betere dingen te doen hebben dan hier op stage te zitten wachten op feedback.

Wat doet el hombre fout dan ?

Sterke onbewust

Wat?

Google dat verhaaltje eens.

Klote regen. Wou net naar de sportschool gaan :(

Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

OT: Nog niets, maar zoals ik in het andere topic al wist te vermelden, zou ik wel betere dingen te doen hebben dan hier op stage te zitten wachten op feedback.

:roflol:

Blijft epic deze!!

Wat is er gebeurd met je bril dan?

Sorry maat, dit is echt de eerste keer dat ik een post mis..:o
Ik was schouders (gisteren) aan het trainen en was vergeten dat ik me goede non training bril op had,

en was met een groot gewicht (zie plaatjes) schouders aan het doen en stootte me bril knetterhard (kan nooit normaal bij mij) van me porum.....

P1010939-300x225.jpg
P1010940-300x225.jpg

En nu is er niet veel van over :(
en ik heb nooit een bril van een tientje moet ook altijd 300+ zijn :o
heb nu een leesbril van een euro op, zie geen fl**ker , mat kom er is in zie ik tenminste een fl**ker...

UPC internet werkzaamheden :(

Sorry maat, dit is echt de eerste keer dat ik een post mis..:o
Ik was schouders (gisteren) aan het trainen en was vergeten dat ik me goede non training bril op had,

en was met een groot gewicht (zie plaatjes) schouders aan het doen en stootte me bril knetterhard (kan nooit normaal bij mij) van me porum.....

P1010939-300x225.jpg
P1010940-300x225.jpg

En nu is er niet veel van over :(
en ik heb nooit een bril van een tientje moet ook altijd 300+ zijn :o
heb nu een leesbril van een euro op, zie geen fl**ker , mat kom er is in zie ik tenminste een fl**ker...

Mat pik je dit?

Snap je em "pik" je dit
zelfde thema enso
srsly

zie ik tenminste een fl**ker :roflol:

Is mat homo ??

Oh gelukkig

Was het trouwens niet eerst dat Ray verliefd was op Mat ?

Terug
Naar boven