Larsftb
Cool Novice
- Waardering
- 5
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 72kg
Ik houdt
Jij houdtt
Wij houdten
Doh...
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sinds ik student ben geef ik t**fus veel geld uitstudenten feels
sinds ik student ben koop ik ook goedkopere kleding. Ondanks dat houdt ik nog steeds wel van goede kleding.

Vanavond misschien wel triples squatten met de helft van m'n oude 5rm hopelijk zonder pijn.
leuk man

dus je dag is NOG niet verpest?
waarom post je hier dan al? ben jij helderziend ofzo![]()
vooral ook omdat er iedere maand weer een bak geld wordt gestort.Vanavond misschien wel triples squatten met de helft van m'n oude 5rm hopelijk zonder pijn.
leuk man
Alleen al aan brandstof al meer dan ik verdien denk haha. maar you only lift onceDie gast is dan ook echt een zware uitzonderingIk ken persoonlijk letterlijk geen enkele kerel die 1 paar schoenen van 600 euro koopt. Ik denk dat al mijn schoenen bij elkaar dat niet eens halen.
Da's het leuke van schoenen (en sowieso alle kleding) van die prijs inderdaad, als je het er niet heel bijzonder uit laat zien, ziet het er gewoon uit als kleding van een normale prijs.600 Euro foto? Zullen vast debiele dingen zijn anders ziet niemand dat het dure schoentjes zijn.

Ze heeft volgens mij gewoon kids en een man.
inb4 alles kan kapot

Da's het leuke van schoenen (en sowieso alle kleding) van die prijs inderdaad, als je het er niet heel bijzonder uit laat zien, ziet het er gewoon uit als kleding van een normale prijs.
"Maar ze waren echt 600 euro hoor!!1!1!" ja voor die prijs koop ik 10 paar, gefeliciteerd.![]()

Gaat al speel darksouls2