- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
Ze heeft volgens mij gewoon kids en een man.
inb4 alles kan kapot
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
haha doe my niks jy ben myn vriendin nieje bent een manlet en je hebt maar 1 been en je lijkt op een pinda en je bent vet stom
Wel een beetje opletten.
alles kan kapotZe heeft volgens mij gewoon kids en een man.
inb4 alles kan kapot
je hebt je eerste date niet eens gehad en je denkt all over bij haar blijven tot ze oud is?![]()

je kan maar met niet genoeg dingen rekening houden
ik hoop ook dat die tekeningetjes voor niet teveel afleiding gaan zorgen tijdens doggy-style, een slappe pik... het is zo gebeurd
best spannend allemaal![]()
ok
Super mooie jas gepast, past perfect bij mijn nieuwe schoenen en hij is zoooo mooi maar best wel duur voor een zomerjasje![]()
denk maar zo Em87 schoenen zijn vast nog duurder dan jou hele garderobe bij elkaar
die goeie leef is niet voor skirre tata´s

denk maar zo Em87 schoenen zijn vast nog duurder dan jou hele garderobe bij elkaar
die goeie leef is niet voor skirre tata´s
Ik ken persoonlijk letterlijk geen enkele kerel die 1 paar schoenen van 600 euro koopt. Ik denk dat al mijn schoenen bij elkaar dat niet eens halen.Tattoos zijn toch ganz geil man.ik heb dit weekend een date
alleen schijnt haar rug één groot kleurboek aan tattoos te zijn, kan een afknabber worden
zit je op je 60ste op het strand naast zo'n verlept wijf met hangtieten en een uitgelopen draak op haar rug :-s
en een mens moet aan z' n reputatie denken... hmm, we zien wel
studenten feels
sinds ik student ben koop ik ook goedkopere kleding. Ondanks dat houdt ik nog steeds wel van goede kleding.

studenten feels
sinds ik student ben koop ik ook goedkopere kleding. Ondanks dat houdt ik nog steeds wel van goede kleding.