XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Haha dat is toevallig want ik had een Ziek mooi meisje in yoga pants, cup c en sick sexy truitje dat me aan spreekt toen ik in auto wilde stappen of ze stukje mee mocht rijden ( c63 mag)

Dacht zal wel 16/17 zijn met wat jonger ogender koppie, stukje mee rond gereden, meisje dik enthousiast. Op gegeven moment gevraagd hoe oud ze was, zei ze: 12 (ja maar wel bijna 13 hoor)

http://themostfunyoullneverhave.files.wordpress.com/2014/01/disgusted-oh-god-why-text-l.png

Gelijk maar terug gebracht :roflol:

Wat is er met de jeugd van tegenwoordig zeg :o

Ik zie het probleem niet hoor
:bj:

Just KIDding!!!!!!!

Deze dag duurt gewoon ECHT VEEL TE LANG :o

Mijn gefuhlens zijn gekwetst door iemand

tot half 6 school :sad:

Ik dacht dat het vandaag vrijdag was. :(

ik heb dit weekend een date :penis:

alleen schijnt haar rug één groot kleurboek aan tattoos te zijn, kan een afknabber worden

zit je op je 60ste op het strand naast zo'n verlept wijf met hangtieten en een uitgelopen draak op haar rug :-s

en een mens moet aan z' n reputatie denken... hmm, we zien wel

• Like
Waarderingen: mat

alleen schijnt haar rug één groot kleurboek aan tattoos te zijn, kan een afknabber worden

zit je op je 60ste op het strand naast zo'n verlept wijf met hangtieten en een uitgelopen draak op haar rug :-s

Ik wil wel. :o

je hebt je eerste date niet eens gehad en je denkt all over bij haar blijven tot ze oud is? :roflol:

Terug
Naar boven