XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Sinds vanochtend al een spiertje in mn arm die hele tijd uit zich zelf beweegt. Soort samentrekkingen. Fkin irritant
Dat ie telkens een aantal keer supersnel achter elkaar aanspant, dan een paar seconden niet, dan weer een aantal keer etc? Heb dat een aantal keer in m'n been gehad, best irritant maar ergens ook wel grappig.

Ik heb zo slecht gesport net. Het was mega mega mega warm. Ik had de verkeerde kleding aan en ik voelde me helemaal bleghh. En ook nog geen cardio gedaan

Vandaag ipv dag op de zaak naar een infomiddag over hoogglans lakken en nieuwe poetsmiddelen geweest, niks nieuws geleerd :(

Seizoen vier van "Steensteens kruistocht tegen zijn kapotte pc", PC sluit telkens random af tijdens het gamen :mad:

Al eens eerder gehad, toen uit laten stoffen en een extra ventilator en toen was alles weer oké. Zal wel komen door stof en 30graden+ zolder, dus PC uit laten stoffen en de PC moven naar een etage beneden. Hopelijk is het dan weer oké :)

Seizoen vier van "Steensteens kruistocht tegen zijn kapotte pc", PC sluit telkens random af tijdens het gamen :mad:

Al eens eerder gehad, toen uit laten stoffen en een extra ventilator en toen was alles weer oké. Zal wel komen door stof en 30graden+ zolder, dus PC uit laten stoffen en de PC moven naar een etage beneden. Hopelijk is het dan weer oké :)

weet je wie ook graag kruistochten maakt?
mat

Check de temperaturen van je hardware eens.

Check de temperaturen van je hardware eens.

Dit, had mijn oude stofdoos ook altijd in de zomer. Keertje goed schoonmaken.

Wat is een amtlib.dll nu weer?

Terug
Naar boven