Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jawel, want er is een punt wanneer je stopt, en dat punt moet wel zijn wanneer je netto winst heb gemaakt, i.e. 'op tijd stoppen'.
Jawel, want er is een punt wanneer je stopt, en dat punt moet wel zijn wanneer je netto winst heb gemaakt, i.e. 'op tijd stoppen'.

.Je kan variatie wel iets beperken bij roulette door enige vorm van bankrollmanagement en "slim" inzetten op korte termijn. Al ga je hier geen geld mee winnen, je beperkt alleen de verliezen imo (op korte termijn).
Als je dan toch zo slim bent om lang door te spelen en de sample size toe laat nemen ga je de grotere swings ook krijgen, zoals je nu even 1000eu verliest. Zie dat maar is is terug te verdienen. Bestaat zelfs een aanzienlijke kans dat je eerst alleen nog maar meer verliest, waardoor je dalijk bijna niks over hebt om in te zetten.
Benieuwd hoe je hier enig vertrouwen in kan hebben, Angelus.
Intonatie via tekst is moeilijk dus ik weet even niet of je begrijpt dat dat deel van m'n post niet geheel serieus was of niet. Maar zo niet: dat was niet geheel serieus bedoeld - het ging uiteraard per ongeluk.Niet slim, begrijp niet waarom jij dat blijkbaar een goed idee vond?
2 minuten me huis uit, gelijk weer jeukende ogen van de hooikoorts.
wtfIk bestel een smartphone bij bol.com en ze sturen mij een gebruikt en vuil toestel op. De oordopjes hangen vol oorsmeer!
En het gaat minstens 14 dagen duren voor ik een vervangtoestel ontvang.
![]()

Ik bestel een smartphone bij bol.com en ze sturen mij een gebruikt en vuil toestel op. De oordopjes hangen vol oorsmeer!
En het gaat minstens 14 dagen duren voor ik een vervangtoestel ontvang.
![]()
wtf
maja wie besteld er dan ook een telefoon bij bol.com

Was je toestel nieuw? Bol.com werkt toch ook met 2dehands verkopers?
Waarom niet? Het is trouwens m'n eerste ervaring met hen.
100% zeker. Ze hebben mij ook bevestigd dat het een fout is.