XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dan niet :mad:
oo dit wordt weer een leuke dag.......

Potverdomme!!!!!! Zelfbruiner besteld, net binnen gekregen maak ik het open terwijl ik op de bank zit.... Is die fles kapot en nu heb ik een vlek op mijn bank en ik krijg het er niet uit :( :( net al met ossengal zeep geprobeerd maar schijnt nog altijd door.

Dat stomme getroll, verpest mijn dag wel aardig..
ik ga even thee drinken :rolleyes:

Al bijna 16 uur jarig en nog steeds geen verjaardagtopic. DBB stelt me wederom zwaar teleur.

Polities ambulances weer weg,
hij of zij gaat nu langzaam vooruit :P

zag er niet al te goed uit...
weer een minder...

---------- Toegevoegd om 16:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:09 ----------

Gaar..\
moet ik er weer uit voor VLEES.............

---------- Toegevoegd om 17:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:32 ----------

Wat een achterlijke k*t buurt ben ik komen wonen zeg,
gisteren me buurvrouw van haar portemonnee beroofd..

ze belde aan buurvrouw doet open en ze pakte gewoon meteen waar ze naar op zoek waren :o
20:00 bel dan potverdomme BIJ MIJ AAN n*gers :mad::rolleyes::mad::rolleyes:

Potverdomme!!!!!! Zelfbruiner besteld, net binnen gekregen maak ik het open terwijl ik op de bank zit.... Is die fles kapot en nu heb ik een vlek op mijn bank en ik krijg het er niet uit :( :( net al met ossengal zeep geprobeerd maar schijnt nog altijd door.

Hé wat vervelend, zeker als je gehemelte er een keertje uit plopt met al dat gevloek.

Heb je een bank in je keuken staan? Zo nee; wat deed jij buiten de keuken?

GVD wat een niveau van lik me reet zeg...

daar is hij al afgewezen daarom post hij hier.

Dat ik ****ing ziek ben geworden vandaag

daar is hij al afgewezen daarom post hij hier.

Heb jij niks beters te doen, dan constant achter mijn reet aan te posten :rolleyes:
stalking maar gelukkig is het van man tot man dus wie maakt zich hier nou nog druk over, helemaal NIEMAND.....

Heb jij niks beters te doen, dan constant achter mijn reet aan te posten :rolleyes:
stalking maar gelukkig is het van man tot man dus wie maakt zich hier nou nog druk over, helemaal NIEMAND.....

soms weet ik niet meer of je nu een troll bent of echt gek... Ray please do tell?,,,,,,,,,,,,,,,,,,

negeer me gewoon, ben je er vanaf.

Terug
Naar boven