Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Al bijna 16 uur jarig en nog steeds geen verjaardagtopic. DBB stelt me wederom zwaar teleur.
Al bijna 16 uur jarig en nog steeds geen verjaardagtopic. DBB stelt me wederom zwaar teleur.

Potverdomme!!!!!! Zelfbruiner besteld, net binnen gekregen maak ik het open terwijl ik op de bank zit.... Is die fles kapot en nu heb ik een vlek op mijn bank en ik krijg het er niet uit![]()
net al met ossengal zeep geprobeerd maar schijnt nog altijd door.
Hé wat vervelend, zeker als je gehemelte er een keertje uit plopt met al dat gevloek.
Heb je een bank in je keuken staan? Zo nee; wat deed jij buiten de keuken?Potverdomme!!!!!! Zelfbruiner besteld, net binnen gekregen maak ik het open terwijl ik op de bank zit.... Is die fles kapot en nu heb ik een vlek op mijn bank en ik krijg het er niet uit![]()
net al met ossengal zeep geprobeerd maar schijnt nog altijd door.
Mmmm, jouw reet likken.

beterschap, leef je leven
Heb jij niks beters te doen, dan constant achter mijn reet aan te posten
stalking maar gelukkig is het van man tot man dus wie maakt zich hier nou nog druk over, helemaal NIEMAND.....
Heb jij niks beters te doen, dan constant achter mijn reet aan te posten
stalking maar gelukkig is het van man tot man dus wie maakt zich hier nou nog druk over, helemaal NIEMAND.....