XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Postnl weer eens met hun verdoete inklaringskosten. Ook echt de laatste keer dat ik iets bestel uit de USA. Of ik bestel alleen waar de douanekosten al verrekend worden bij de bestelling.

beetje cru misschien om te zeggen dat het m'n 'dag verpest heeft', maar ik hoorde vannacht dat een hele goede vriend van 2 jaar terug overleden is. Zelfmoord. Heb eigk nog nooit echt moeten rouwen en ik voel me d'r heel raar bij :/

Behoorlijk ja omdat die inklaringskosten niet in proportie staan tot de volledige waarde van het verzonden pakket. Je wordt gewoon opgezadeld met 25% extra kosten bij pakketjes rond de 50 euro. BTW betalen is prima, dat boeit me niet. Die inklaringskosten zijn echter veel te hoog bij pakketten waar ook nog eens de waarde op vermeld staat.

Bepaling kosten is echt een formaliteit eigenlijk, gewoon een leuke melkkoe voor de bedrijven die het mogen uitvoeren.

beetje cru misschien om te zeggen dat het m'n 'dag verpest heeft', maar ik hoorde vannacht dat een hele goede vriend van 2 jaar terug overleden is. Zelfmoord. Heb eigk nog nooit echt moeten rouwen en ik voel me d'r heel raar bij :/

Kan ik me voorstellen, sterkte hoor :)

Sterkte.

Behoorlijk ja omdat die inklaringskosten niet in proportie staan tot de volledige waarde van het verzonden pakket. Je wordt gewoon opgezadeld met 25% extra kosten bij pakketjes rond de 50 euro. BTW betalen is prima, dat boeit me niet. Die inklaringskosten zijn echter veel te hoog bij pakketten waar ook nog eens de waarde op vermeld staat.

Bepaling kosten is echt een formaliteit eigenlijk, gewoon een leuke melkkoe voor de bedrijven die het mogen uitvoeren.

BTW betalen is altijd prima, zonder BTW had Rilakkuma nooit haar kunstgehemelte vergoed gekregen.

Sterkte.

--------------

Verdomme al de achtste dag op rij waarop ik bijna non-stop hoofdpijn heb. Dit wordt nu wel irritant. Soms een tussenpauze van een paar uur, maar voor de rest de hele tijd al zo'n zeurende hoofdpijn. Pijnstillers werken ook niet. :l

Zit aan de spetterpoep en durf geen scheetjes te laten

Sterkte

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Wel GVD@^@^!$@& waren er gisteren weer polen hier in de flat,
op zoek om oude mensen op te lichten...

eergisteren waren er al 2 n*gers die gewoon bij me buurvrouw naar binnen liepen en haar portemonnee meenamen..:o:mad::mad:

Ooo ik kom waarschijnlijk weer een keer in de krant :mad:
ik ga me camera's weer ophangen...

Vieze vuile t*fus honden..EN VUILE KLOOTZAKK.....excuses voor me frans....\
ik kan hier heel slecht tegen........

Sterkte

---------- Toegevoegd om 14:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:04 ----------

Wel GVD@^@^!$@& waren er gisteren weer polen hier in de flat,
op zoek om oude mensen op te lichten...

eergisteren waren er al 2 n*gers die gewoon bij me buurvrouw naar binnen liepen en haar portemonnee meenamen..:o:mad::mad:

Ooo ik kom waarschijnlijk weer een keer in de krant :mad:
ik ga me camera's weer ophangen...

Vieze vuile t*fus honden..EN VUILE KLOOTZAKK.....excuses voor me frans....\
ik kan hier heel slecht tegen........
In welke buurt woon je?

hier is een tip als je in een pauperwijk woont: doe je ****ing deur op slot

Wanneer we deze gevoeld hebben.

ik ging net naar het toilet om een ontzettend dikke scheet te laten want ik heb vandaag nogal last van winderigheid.

Een collega van me, die nogal kan lachen om scheten liep ook naar het toilet dus ik dacht als ik die scheet nou op volle toeren laat gaan dan moet hij er ook om lachen want ik kan immers ontzettend hard lachen om scheten, zelfs wanneer ik alleen ben.

nadat ik dus die scheet liet, en mijn collega en ik met een big smile van hier tot azie de toiletdeur losdeden stond onze manager zijn handen te wassen met onderstaand gezicht.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven