joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

). Mocht je het wat vinden, dan zou ik het leuk vinden om foto's van dat hondje te nemen'.
Of ik wel wist wat zon hondje kostte, en dat ik niet moest denken dat ik het zo makkelijk kon stelen

Onfgelo9oflijk , ben je positief heb ke leuk noiuews zorgt DBB een mod er wel voor dat je meteen klaar bent..
Achterlijke t*ring zooi.......
No offence, serieus niet, maar denk je niet dat dat ergens toch ook wel een beetje bij jou ligt kerel?
OOk inderdaad even serieus dit ligt helemaal niks bij mij,
er was totaal geen reden om te doen wat deze mod weer is deet ...
alleen maar om te sarren of je gelijk te halen.. weet ik veel...
maar goed dit gaat NU alweer de verkeerde kant op, want dan krijgen we 100gebruikers het ligt aan jou bla neuk op.........
OOk inderdaad even serieus dit ligt helemaal niks bij mij,
er was totaal geen reden om te doen wat deze mod weer is deet ...
alleen maar om te sarren of je gelijk te halen.. weet ik veel...
maar goed dit gaat NU alweer de verkeerde kant op, want dan krijgen we 100gebruikers het ligt aan jou bla neuk op.........
Hij post dingen die je zelf letterlijk hebt gezegd. Alsof het XXl boeit waarom jij naar B&F overstapt, geheimzinnige onzin.Heb net 't topic gezien, waar maak je je druk om manHij post dingen die je zelf letterlijk hebt gezegd. Alsof het XXl boeit waarom jij naar B&F overstapt, geheimzinnige onzin.

Errr dat doe ik ook niet
Sayer en ik zijn nu ook weer dikke vrienden...
geloof dat jullie er nogal mee bezig zijn...
Ik was even vergeten dat Sayer een Fan van XXL is.
maar nogmaals ik hou het voor me gewoon omdat het totaal niet nodig was om het wederom op te rakelen..
krijg je een mod die denk dat ie slim is. alsof ik niet wist dat ik dat neer gezet had, Ooo wacht...

vriendin van mij: ga een keer op tijd naar bed ipv trainen
is ze psychisch ofso?
---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------
1x niet trainen is een hele week aan gainz weg :/

vriendin van mij: ga een keer op tijd naar bed ipv trainen
is ze psychisch ofso?
---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------
1x niet trainen is een hele week aan gainz weg :/
Daarnet dacht ik dat je Johan92 was en nu Skyblazer. Komt door die avatar denk ik