Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

mensen van marktplaats die niet op komen dagen. ****ers

Net een vrouw met een onwijs schattig hondje (ongeveer een maand of 4, of 5 denk ik) waarmee ik aan de praat raakte. Leek een hele lieve vrouw :)
Op een gegeven moment hadden we het over foto's en ik zei tegen haar: 'ik vind het ook leuk om kiekjes te maken, ze staan op klappertjespistoolheldin.com (aan die naam kan je wel zien dat ik mezelf niet serieus neem :p). Mocht je het wat vinden, dan zou ik het leuk vinden om foto's van dat hondje te nemen'.

Als reactie daarop flipte die vrouw compleet :roflol: Of ik wel wist wat zon hondje kostte, en dat ik niet moest denken dat ik het zo makkelijk kon stelen :roflol: :roflol:

Fotografie-Patje.com was niet meer beschikbaar?

:rolleyes:

Onfgelo9oflijk , ben je positief heb ke leuk noiuews zorgt DBB een mod er wel voor dat je meteen klaar bent..

Achterlijke t*ring zooi.......

:rolleyes:

Onfgelo9oflijk , ben je positief heb ke leuk noiuews zorgt DBB een mod er wel voor dat je meteen klaar bent..

Achterlijke t*ring zooi.......

No offence, serieus niet, maar denk je niet dat dat ergens toch ook wel een beetje bij jou ligt kerel?

No offence, serieus niet, maar denk je niet dat dat ergens toch ook wel een beetje bij jou ligt kerel?

OOk inderdaad even serieus dit ligt helemaal niks bij mij,
er was totaal geen reden om te doen wat deze mod weer is deet ...

alleen maar om te sarren of je gelijk te halen.. weet ik veel...
maar goed dit gaat NU alweer de verkeerde kant op, want dan krijgen we 100gebruikers het ligt aan jou bla neuk op.........

maar goed dit gaat NU alweer de verkeerde kant op, want dan krijgen we 100gebruikers het ligt aan jou bla neuk op.........

Rustig aan ray, alles komt goed.

Heb net 't topic gezien, waar maak je je druk om man :roflol: Hij post dingen die je zelf letterlijk hebt gezegd. Alsof het XXl boeit waarom jij naar B&F overstapt, geheimzinnige onzin.

condooms die blijkbaar 14 euro voor 10 kosten, voortaan fap ik wel -_-'

Heb net 't topic gezien, waar maak je je druk om man :roflol: Hij post dingen die je zelf letterlijk hebt gezegd. Alsof het XXl boeit waarom jij naar B&F overstapt, geheimzinnige onzin.

Errr dat doe ik ook niet :roflol:
Sayer en ik zijn nu ook weer dikke vrienden...

geloof dat jullie er nogal mee bezig zijn...

Ik was even vergeten dat Sayer een Fan van XXL is.
maar nogmaals ik hou het voor me gewoon omdat het totaal niet nodig was om het wederom op te rakelen..
krijg je een mod die denk dat ie slim is. alsof ik niet wist dat ik dat neer gezet had, Ooo wacht...

jEaBTaE.gif

De smerige bocht die mijn moeder avond eten noemt. :barf:

0,0% zin om te trainen :/

Errr dat doe ik ook niet :roflol:
Sayer en ik zijn nu ook weer dikke vrienden...

geloof dat jullie er nogal mee bezig zijn...

Ik was even vergeten dat Sayer een Fan van XXL is.
maar nogmaals ik hou het voor me gewoon omdat het totaal niet nodig was om het wederom op te rakelen..
krijg je een mod die denk dat ie slim is. alsof ik niet wist dat ik dat neer gezet had, Ooo wacht...

Ow? Heb ik iets gemist?

vriendin van mij: ga een keer op tijd naar bed ipv trainen

is ze psychisch ofso?:roflol:

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

1x niet trainen is een hele week aan gainz weg :/

---------- Toegevoegd om 19:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:42 ----------

Zit je nou gewoon tegen jezelf te lullen ? :o

:roflol: Daarnet dacht ik dat je Johan92 was en nu Skyblazer. Komt door die avatar denk ik :scratch:

veel te laat begonnen met cutten :(

Terug
Naar boven