XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Bedankt voor de tip (site was mij al bekend). Iets minder? Ja oké misschien met een jonge auto, mijne is ondertussen al 18 jaar oud.. Al een paar keer geprobeerd, hoogste bod wat ik kreeg is een paar tientjes, zelfs bij de sloop krijg je er nog meer voor.. Auto is veel meer waard (extra accessoires etc, veel opties), maar daar kijken die handelaren niet naar op die site. Vergelijkbare modellen staan vanaf 600 euro op verkoopsites, maximaal 2000 euro. Die van mij staat voor 900 euro te koop, en dat is imo zeer redelijk voor wat je krijgt. Staat op diverse verkoopsites en fora, maar schiet dus niet op. Jammer dat ik geen beunhazen ken, anders had ik hem allang uit elkaar laten halen en in onderdelen verkocht.. :(

waar kom je ergens vandaan?

Slechte karma vandaag
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

http://www.youtube.com/watch?v=a-BgREkkjcg

dlthfl.gif

dat ik als een soort eet verslaafde een zak chips leeg heb moeten schudden in de prullenbak. De dag na een cheatday is zo k*t

uitgegleden op de trap, is nu een beetje in mn glute geschoten :mad: ik voel mn linker glute nu al een tijdje een beetje. Ook nog steeds verkouden :mad:

Dat ik wilde gaan hardlopen en het net begint te gieten als een malle :(

uitgegleden op de trap, is nu een beetje in mn glute geschoten :mad: ik voel mn linker glute nu al een tijdje een beetje. Ook nog steeds verkouden :mad:
Jaaaaaa jaaaa, jij wil gewoon dat iemand nu aan je kont gaat zitten :D

Of is de trap in je glute geschoten?

Jaaaaaa jaaaa, jij wil gewoon dat iemand nu aan je kont gaat zitten :D

Of is de trap in je glute geschoten?

Wat leuk dat je het aanbied meis, ik pm je even mn adres wel, dan mag jij mn kontje komen maseren.

moet ik vanavond ook nog een 750m ergometeren :o
dat gaat m denk ik niet worden vandaag

Wat leuk dat je het aanbied meis, ik pm je even mn adres wel, dan mag jij mn kontje komen maseren.

moet ik vanavond ook nog een 750m ergometeren :o
dat gaat m denk ik niet worden vandaag
Uuuh wacht, hier gaat wat fout, dit was niet de bedoeling :eek::eek:

Daarom kun je nog best hardlopen madame. Of je nou nat van 't zweet of de regen bent maakt ook nie uit.

Klopt. Al loop ik liever als het droog is. Denk dat ik vanavond maar na het trainen nog ff op de loopband ga rennen, mn vriend moet toch verplicht cardioen. En waarom ben jij altijd zo streng voor mij?! :o

Klopt. Al loop ik liever als het droog is. Denk dat ik vanavond maar na het trainen nog ff op de loopband ga rennen, mn vriend moet toch verplicht cardioen. En waarom ben jij altijd zo streng voor mij?! :o

met de regen is veel fijner ivm luchtvochtigheid. vond het vroeger altijd heerlijk als het begon te regenen...
hmmm.. those days..

wat een vreemd besluit van de KNKF om opeens het open NK RAW van 15 juni aan te wijzen als kwalificatie voor :mad: Lekker kort dag ook voor de meeste mensen.

moet opeens 340 wilks punten gaan halen dan om in december in de 93kg klasse te kunnen starten. Ga de 340 wilkks waarschijnlijk op een haar na missen :(

y u do dis to me

Ik ken wilks, komt wel goed

ehct maar 5 wilks puntjes

in december zit ik wss wel boven de 350 (zo niet dicht naar de 400)

Zal hem even bellen

Neverrrr mind

Terug
Naar boven