Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wow man zeur niet ben blij dat ze airco hebben, ik moet trainen in een sauna met vloerbedekking en laag plafond zo warm daar :(

ik zeur niet omdat het koud is. Ik vind het niet fijn dat ik nu verkouden ben :o Die airco staat echt vol op de benches te loeien.

ik denk dat geen mens het fijn vind verkouden te zijn.

als je verkouden bent, is die sauna waar Rilakkuma traint wel lekker ;)

grinnik...ik weet in welke stad je traint....daar wil niemand vrijwillig naartoe :P ;)

:( vind je kronex geen mooie fysiek hebben? 16 jaar oud en traint nu een jaar..

JAA!!! Rilakkuma lijkt het je leuk samen te trainen?

kook jij voor me?

:trollface:

uhm....probeer je nu serieus uit mijn mond mijn mening over een 16-jarig jochie's fysiek te horen?
Ik voel me ineens een beetje een IxzixzixI-ish.......

maar srsly: hard trainen en doorzetten is altijd knap werk, maar snap die move niet zo

:( vind je kronex geen mooie fysiek hebben? 16 jaar oud en traint nu een jaar..

JAA!!! Rilakkuma lijkt het je leuk samen te trainen?

kook jij voor me?

:trollface:

Ja hoor! Lijkt me best leuk, kan ik ook eens praten met iemand tijdens het sporten. En kippensoep is mijn specialiteit

maar Meaantje de stad niet :P

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

love is in the air........

hoe schattig

<-----out

Hahah nee hoor woon al 3 jaar samen met mijn vriend en 2 katten :D

maar Meaantje de stad niet :P

---------- Toegevoegd om 21:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

love is in the air........

hoe schattig

<-----out

:roflol:

love is in the air i put on a gassmask - lil wayne

Ja hoor! Lijkt me best leuk, kan ik ook eens praten met iemand tijdens het sporten. En kippensoep is mijn specialiteit

leuk! Praat jij nooit met de mensen in de sportschool? Ik praat meestal wel met mensen, ken alle "regulars" nu wel

uhm....probeer je nu serieus uit mijn mond mijn mening over een 16-jarig jochie's fysiek te horen?
Ik voel me ineens een beetje een IxzixzixI-ish.......

maar srsly: hard trainen en doorzetten is altijd knap werk, maar snap die move niet zo

ik vind m wel sexy (no homo)

Gevaarlijkste stad van nederland kan Meaantje wel aan

ja met mn 82kg kan ik iedereen aan hoor.

:roflol:

love is in the air i put on a gassmask - lil wayne

leuk! Praat jij nooit met de mensen in de sportschool? Ik praat meestal wel met mensen, ken alle "regulars" nu wel

Ja heel incidenteel met een oudere man, maar de boys negeren me een beetje.

Dag vol planning staan, auto starten.. niets.. accu op 0.34 Volt.. das potverdomme 12 Volt te weinig (en dit zonder accuduurtest dmv lampen). Alle afspraken maar weer afgebeld, accu op de lader gezet en nou maar afwachten.

Hopelijk is gewoon mijn accu overleden, ik heb geen zin in een lekstroom ergens.

Terug
Naar boven