Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Geef je in goede trouw je adres aan een potentiële koper (auto staat te koop), is 'toevallig' de volgende dag een deel van je bumper verdwenen :mad: Heeft dus veel weg van een geplande diefstal. Waarom betrap ik dat soort gasten nooit op heterdaad :fire: Ik ben wel verzekerd, maar weet niet zo goed of ik het moet melden bij hun (eigen risico is sowieso 135 euro en dat is meer dan dat deel van de bumper waard was, plus neem aan dat ik mijn no claim dan kwijt ben).. Aangifte doen of niet? Ik heb enkel een telefoonnummer van die gast, en je kan natuurlijk ook niet echt hard maken dat die persoon het geweest is..:rolleyes:

Geef je in goede trouw je adres aan een potentiële koper (auto staat te koop), is 'toevallig' de volgende dag een deel van je bumper verdwenen :mad: Heeft dus veel weg van een geplande diefstal. Waarom betrap ik dat soort gasten nooit op heterdaad :fire: Ik ben wel verzekerd, maar weet niet zo goed of ik het moet melden bij hun (eigen risico is sowieso 135 euro en dat is meer dan dat deel van de bumper waard was, plus neem aan dat ik mijn no claim dan kwijt ben).. Aangifte doen of niet? Ik heb enkel een telefoonnummer van die gast, en je kan natuurlijk ook niet echt hard maken dat die persoon het geweest is..:rolleyes:

uitgebreide aangifte is zinloos, kan ook via internet volgens mij dat is zo gebeurd

uitgebreide aangifte is zinloos, kan ook via internet volgens mij dat is zo gebeurd
Ja zo te zien kan dat gewoon via internet, als dat zo makkelijk is dan doe ik dat wel even. Maar bij mijn verzekering melden heeft weinig zin denk ik

Volgende keer moet je dus afspreken op een parkeerplaats om de hoek of bij een wegrestaurant.

Zin om veel te eten

Veel gegeten,

Misselijk

zin om veel te eten
mag veel eten
ga nu veel eten

:trollface:

dat diere bulk

Volgende keer moet je dus afspreken op een parkeerplaats om de hoek of bij een wegrestaurant.
Dat is ook geen garantie dat je niet geripped wordt, heb ook wel eens van een slachtoffer gehoord dat tijdens een proefrit op een openbare parkeerplaats hij gewoon zijn auto uit is gegooid en zijn auto kwijt was. Maar goed, the main reason dat ik gewoon thuis had afgesproken, is omdat de auto hier zonder accu en benzine (preventie) voor de deur staat. Ik geef nooit zomaar mijn adresgegevens door, maar ik was een beetje desperate (auto staat al sinds november te koop), dus ik was eindelijk blij dat er iemand interesse toonde. Als het echt concreet was geweest, had ik waarschijnlijk wel elders met hem afgesproken ;) Normaal gesproken had ik het adres van mijn maatje opgegeven, maar laat hij nou net afgelopen vrijdag op vakantie zijn gegaan.. :rolleyes: Een andere optie was bij het autobedrijf van een kennis, maar die werkt niet op zondag.

Het viel me al op dat hij aangaf op zondag langs te willen komen. Toen heb ik hem ook meteen gezegd, dat hij beter doordeweeks langs kon komen (aangezien er hier op zondag niks open is waar je het kenteken op naam zou kunnen zetten). Hij zou nog laten weten of het zondag zou worden of doordeweeks, maar sindsdien niks meer gehoord (vrijdag). Hij is sinds 1 uur vannacht ook niet meer online geweest op Whatsapp. Had oorspronkelijk om 19.30 uur met hem afgesproken vandaag, dus ben benieuwd of er iemand komt opdagen :shoot:

Als je hem gewoon kwijt wilt: www.ikwilvanmijnautoaf.nl hier heb ik mijn vorige auto ook op verkocht binnen paar dagen. Je krijgt er misschien ietsjes minder voor, maar je bent hem wel meteen kwijt. Er zitten daar alleen maar bedrijven, dus geript wordt je niet snel.

De meest vieze deelneemster van "hotter than my daughter" brrrrr

Als je hem gewoon kwijt wilt: www.ikwilvanmijnautoaf.nl hier heb ik mijn vorige auto ook op verkocht binnen paar dagen. Je krijgt er misschien ietsjes minder voor, maar je bent hem wel meteen kwijt. Er zitten daar alleen maar bedrijven, dus geript wordt je niet snel.
Bedankt voor de tip (site was mij al bekend). Iets minder? Ja oké misschien met een jonge auto, mijne is ondertussen al 18 jaar oud.. Al een paar keer geprobeerd, hoogste bod wat ik kreeg is een paar tientjes, zelfs bij de sloop krijg je er nog meer voor.. Auto is veel meer waard (extra accessoires etc, veel opties), maar daar kijken die handelaren niet naar op die site. Vergelijkbare modellen staan vanaf 600 euro op verkoopsites, maximaal 2000 euro. Die van mij staat voor 900 euro te koop, en dat is imo zeer redelijk voor wat je krijgt. Staat op diverse verkoopsites en fora, maar schiet dus niet op. Jammer dat ik geen beunhazen ken, anders had ik hem allang uit elkaar laten halen en in onderdelen verkocht.. :(

Bedankt voor de tip (site was mij al bekend). Iets minder? Ja oké misschien met een jonge auto, mijne is ondertussen al 18 jaar oud.. Al een paar keer geprobeerd, hoogste bod wat ik kreeg is een paar tientjes, zelfs bij de sloop krijg je er nog meer voor.. Auto is veel meer waard (extra accessoires etc, veel opties), maar daar kijken die handelaren niet naar op die site. Vergelijkbare modellen staan vanaf 600 euro op verkoopsites, maximaal 2000 euro. Die van mij staat voor 900 euro te koop, en dat is imo zeer redelijk voor wat je krijgt. Staat op diverse verkoopsites en fora, maar schiet dus niet op. Jammer dat ik geen beunhazen ken, anders had ik hem allang uit elkaar laten halen en in onderdelen verkocht.. :(

Ik heb zelf ook nog een auto staan die ik ga verkopen binnenkort :roflol:

word ook in onderdelen verkocht en de rest gaat de sloop op.

Terug
Naar boven