AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

exchange is een b*ch, vooral die bindings en IIS

Echt he.. Vooral 2013. Moest per sé.
Werkt voor geen kant, heb elke error ondertussen wel gezien.
Nu heb ik een cert req uit exchange, gesigned op m'n CA, weer terug gesmeten naar m'n exchange server en daar als binding in IIS gezet.

Toch blijft de website de hele tijd een heel ander certificaat aan te geven.
HOE DAN?! Struggles.

Nog een uurtje, dan leg day

Echt he.. Vooral 2013. Moest per sé.
Werkt voor geen kant, heb elke error ondertussen wel gezien.
Nu heb ik een cert req uit exchange, gesigned op m'n CA, weer terug gesmeten naar m'n exchange server en daar als binding in IIS gezet.

Toch blijft de website de hele tijd een heel ander certificaat aan te geven.
HOE DAN?! Struggles.

Nog een uurtje, dan leg day

self signed?

heb je dns al geflushed? :roflol:

Als het self signed was had ik ook geen cert request hé ;)
Alles al gedaan. Ik laat hem wel gewoon even een paar uur rotten en dan kijk ik wel weer.
PFSense firewall is ook naar de klote gegaan dus daar kan ik deze week weer aan gaan sleutelen.
Trek de hele gym zo krom. Godse frustraties

Als het self signed was had ik ook geen cert request hé ;)
Alles al gedaan. Ik laat hem wel gewoon even een paar uur rotten en dan kijk ik wel weer.
PFSense firewall is ook naar de klote gegaan dus daar kan ik deze week weer aan gaan sleutelen.
Trek de hele gym zo krom. Godse frustraties
Heb je de exodus encryptie al gecheckt? Zo niet, doe dan eerst een majin msql test...

dafuq did i just say...

u wot.
Anyways, certificaat werkt plots.
Wat een k*t dag.

u wot, ik ben dan een 20 jarige amatuuur

836.gif

Potverdomme wat zit Weert toch vol met domme racisten...

post op weertdegekste over een pool die random een chauffeur slaat en iedereen boven de 50 met een k*t baan roept dat ze het land uit moeten:rolleyes: Ik word soms zooo moe van zulke mensen.

Pfft wat denken ze wel niet, hoe meer criminele illegalen hoe beter natuurlijk ???

post op weertdegekste over een pool die random een chauffeur slaat en iedereen boven de 50 met een k*t baan roept dat ze het land uit moeten:rolleyes: Ik word soms zooo moe van zulke mensen.

lach me kapot af en toe op wdg fb pagina

Terug
Naar boven