Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Moest vorige week vrijdag stageverslag af hebben, hoor ik net.
Ook nog portfolio, een onderzoek, en een project die voor 3 juni ingeleverd moeten worden, met 6 tentamens een week erna. Moet nog aan alles beginnen :(

Ik ben dik. Tijd voor de cut. Het aankomen ging helaas wat moeilijker dan verwacht, ik ging in 4 maanden van 84 naar 89,6. Hoewel ik volledig clean ben (geen anabolen), had ik op iets meer gehoopt. Ik heb ontzettend veel gegeten, maar moest ook heel erg veel werken (fysiek zwaar werk), waardoor ik ook meer verbrandde dan normaal. Vetpercentage van 15 naar 16%, dus dat valt op zich mee. Ben benieuwd wat er over blijft na de cut.

Ik ben dik. Tijd voor de cut. Het aankomen ging helaas wat moeilijker dan verwacht, ik ging in 4 maanden van 84 naar 89,6. Hoewel ik volledig clean ben (geen anabolen), had ik op iets meer gehoopt. Ik heb ontzettend veel gegeten, maar moest ook heel erg veel werken (fysiek zwaar werk), waardoor ik ook meer verbrandde dan normaal. Vetpercentage van 15 naar 16%, dus dat valt op zich mee. Ben benieuwd wat er over blijft na de cut.

Ik ook.

Crazy wolken buiten regen wat een k*t weer

Van de weg afgehaald door de Deutsche autobahnpolizei vanwege de hagel en regen en bijkomende wateroverlast (<3 Hollands zoab).
Geen bereik te DE, dus kon mijn afspraak geeneens verwittigen dat ik later was...

Wow lekker er kwam taco pizza omhoog in de sportschool

uh... had een lekke band.... kon dus lopen... in de regen...

morgen helpen bij roeievement. Wordt weer honden weer en helemaal geen zin in..

Ringvaart Regatta? Enjoy. Voor de roeiers ook geen pretje. Dubbel zoveel blaren :o

ja klopt. Wel monsterlijk om te doen. 10 uur in een bootje zitten, ben na een uur meestal al op :o Hoef (gelukkig) niet te roeien moet helpen met tijd waarneming.

OH MY GOD, wat een apen.

Geven ze vrouw al doodstraf om ze christelijk is en met Amerikaan trouwde.
Blijkt dat ze haar 20 maanden oude zoon ook vastgekend bij haar in de cel hebben gestoken (!!!).

Srsly WTF. Als ik met een simpele druk op een knop kon kiezen om die apen te laten sterven, het zou een simpele keuze zijn...
De apen die verantwoordelijk zijn hiervoor verdienen niets dan levenslang gemarteld te worden...

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam...-moeder-met-baby-moet-onmiddellijk-vrij.dhtml

OH MY GOD, wat een apen.

Blijkt dat ze haar 20 maanden oude zoon ook vastgekend bij haar in de cel hebben gestoken (!!!).

Srsly WTF. Als ik met een simpele druk op een knop kon kiezen om die apen te laten sterven, het zou een simpele keuze zijn...
De apen die verantwoordelijk zijn hiervoor verdienen niets dan levenslang gemarteld te worden...

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam...-moeder-met-baby-moet-onmiddellijk-vrij.dhtml

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ga leuk nachtje tegemoet, broer heeft me middenoor/keelontsteking overgezet, 3 uur gepit, heel mn bed kletsnat en koors komt hard op.

Wat preventief downen voor op de pot straks? laatste got episodes staan al in torrent.

OH MY GOD, wat een apen.

Dat maakt jou nét zo aap als hun.

Aap.

Terug
Naar boven