Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Van de weg afgehaald door de Deutsche autobahnpolizei vanwege de hagel en regen en bijkomende wateroverlast (<3 Hollands zoab).
Geen bereik te DE, dus kon mijn afspraak geeneens verwittigen dat ik later was...

Wat heeft het voor zin om je afspraak te laten weten dat je later was, dan weet die het toch al?

---------- Post added at 21:28 ---------- Previous post was at 21:27 ----------

Dat maakt jou nét zo aap als hun.

Aap.

Slechte grammatica maakt je ook een aap.

ga leuk nachtje tegemoet, broer heeft me middenoor/keelontsteking overgezet, 3 uur gepit, heel mn bed kletsnat en koors komt hard op.

Wat preventief downen voor op de pot straks? laatste got episodes staan al in torrent.
Wtf heb jij allemaal man :roflol: Ik lees de laatste maanden niets anders dan dat het slecht gaat.

****, waarschijnlijk hip flexor strain door squatten

Van de weg afgehaald door de Deutsche autobahnpolizei vanwege de hagel en regen en bijkomende wateroverlast (<3 Hollands zoab).
Geen bereik te DE, dus kon mijn afspraak geeneens verwittigen dat ik later was...

Altijd lachen met die Duitsers

---------- Post added at 22:10 ---------- Previous post was at 22:06 ----------

OH MY GOD, wat een apen.

Geven ze vrouw al doodstraf om ze christelijk is en met Amerikaan trouwde.
Blijkt dat ze haar 20 maanden oude zoon ook vastgekend bij haar in de cel hebben gestoken (!!!).

Srsly WTF. Als ik met een simpele druk op een knop kon kiezen om die apen te laten sterven, het zou een simpele keuze zijn...
De apen die verantwoordelijk zijn hiervoor verdienen niets dan levenslang gemarteld te worden...

http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam...-moeder-met-baby-moet-onmiddellijk-vrij.dhtml

En verkracht te worden door 50 Ghanezen. non-stop, om de beurt, tot het einde.

Zou vandaag m'n scriptie definitief inleveren. Had afgesproken met m'n eerste beoordelaar dat ik uiterlijk dinsdag de allerlaatste feedback terug zou krijgen en ja hoor.. geen feedback ontvangen. Morgen en overmorgen is het gebouw hier dicht en maandag a.s. is de definitieve inleverdatum. Prachtig dus, maandag alles nog printen, inbinden, naar de uni brengen, lekker.

3 maanden lang bijna een week voorlopen op schema, en door dit soort gedoe toch nog de laatste dag een berg moeten regelen.

Zou vandaag m'n scriptie definitief inleveren. Had afgesproken met m'n eerste beoordelaar dat ik uiterlijk dinsdag de allerlaatste feedback terug zou krijgen en ja hoor.. geen feedback ontvangen. Morgen en overmorgen is het gebouw hier dicht en maandag a.s. is de definitieve inleverdatum. Prachtig dus, maandag alles nog printen, inbinden, naar de uni brengen, lekker.

3 maanden lang bijna een week voorlopen op schema, en door dit soort gedoe toch nog de laatste dag een berg moeten regelen.

Meer Lost Rebels luisteren man

minder kip drinken mike

Zondag home gym in elkaar gestoken met de bedoeling om maandag terug te beginnen trainen na een jaar van rust (rugklachten + chronische aandoening).

Zondagavond een toertje gedaan met de mountainbike en aan hoge snelheid gebotst op een kind die vanachter een struik het fietspad kwam opgelopen, zonder te kijken uiteraard.

Resultaat: sleutelbeen ontwricht (ac luxatie) en pezen doorgescheurd, kind had enkel kneuzing aan arm. Vrijdag pas weet ik als operatie nodig is.

School struggles =[
15g4jn.png

UURRGHH,
zit je in bad moet je ineens poepen...

Chocolade shake, eerste keer lekker
2 de keer mwah
dag 15 wil je em uitkotsen

nog steeds in de cut

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:34 ----------

Chocolade shake, eerste keer lekker
2 de keer mwah
dag 15 wil je em uitkotsen

je moet lemon ice eens proberen, heerlijk

als je van zeepzop houdt

Whatsapp die besluit de service niet meer aan te bieden op windows phone -_-

Muggenbult op mn wang :( hij jeukt als een malle en moet me inhouden dat ding niet compleet kapot te krabben.

Terug
Naar boven