- Waardering
- 700
- Lengte
- 1m82
Helemaal niet

Dan is iemand in de gevangenis gooien net zoals iemand kidnappen.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helemaal niet

Van de weg afgehaald door de Deutsche autobahnpolizei vanwege de hagel en regen en bijkomende wateroverlast (<3 Hollands zoab).
Geen bereik te DE, dus kon mijn afspraak geeneens verwittigen dat ik later was...
Wtf heb jij allemaal manga leuk nachtje tegemoet, broer heeft me middenoor/keelontsteking overgezet, 3 uur gepit, heel mn bed kletsnat en koors komt hard op.
Wat preventief downen voor op de pot straks? laatste got episodes staan al in torrent.
Ik lees de laatste maanden niets anders dan dat het slecht gaat.****, waarschijnlijk hip flexor strain door squatten

Van de weg afgehaald door de Deutsche autobahnpolizei vanwege de hagel en regen en bijkomende wateroverlast (<3 Hollands zoab).
Geen bereik te DE, dus kon mijn afspraak geeneens verwittigen dat ik later was...
OH MY GOD, wat een apen.
Geven ze vrouw al doodstraf om ze christelijk is en met Amerikaan trouwde.
Blijkt dat ze haar 20 maanden oude zoon ook vastgekend bij haar in de cel hebben gestoken (!!!).
Srsly WTF. Als ik met een simpele druk op een knop kon kiezen om die apen te laten sterven, het zou een simpele keuze zijn...
De apen die verantwoordelijk zijn hiervoor verdienen niets dan levenslang gemarteld te worden...
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam...-moeder-met-baby-moet-onmiddellijk-vrij.dhtml
Train jij
Mind is blown
Wat is die ice coffee whey toch smerig, gelukkig nog maar een shake of 30 en hij is op..
Train jij
Mind is blown
Wat is die ice coffee whey toch smerig, gelukkig nog maar een shake of 30 en hij is op..
Zou vandaag m'n scriptie definitief inleveren. Had afgesproken met m'n eerste beoordelaar dat ik uiterlijk dinsdag de allerlaatste feedback terug zou krijgen en ja hoor.. geen feedback ontvangen. Morgen en overmorgen is het gebouw hier dicht en maandag a.s. is de definitieve inleverdatum. Prachtig dus, maandag alles nog printen, inbinden, naar de uni brengen, lekker.
3 maanden lang bijna een week voorlopen op schema, en door dit soort gedoe toch nog de laatste dag een berg moeten regelen.
Chocolade shake, eerste keer lekker
2 de keer mwah
dag 15 wil je em uitkotsen
Whatsapp die besluit de service niet meer aan te bieden op windows phone -_-

+1 beter gaatie een echte telefoon zoeke