XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Motivatie voor mijn keuze is dat het papiertje uiteindelijk hopelijk voldoende waard is voor enige toekomstgaranties

bij mij vrij zeker dat het meer zoldervulling dan iets anders gaat zijn, maar toch is het leuk om te zeggen dat je burgerlijk ingenieur bent :o

Chick op whatsapp dtf as fuuuuck, maar kan hier nu niet komen :(

Wanhopige boy gek gemaakt op whatsapp, hij denkt nu zeker dat ik dtf ben maar k wilde gewoon ff aandacht :$

Wanhopige boy gek gemaakt op whatsapp, hij denkt nu zeker dat ik dtf ben maar k wilde gewoon ff aandacht :$
Oei, was jij dat? :(

OT: koelkast en vriezer stuk, en het is weekend dus de servicemanager kan er niet naar komen kijken :(
Hold me dbb, dees feels...

140 log fail

Whey bijna op... Als ik bij B&F bestel dan is het er pas maandag. Dus genoodzaakt om naar De Tuinen te gaan en een pot goud te halen van €41,-.

Raarste nattedroom ooit. Ik wilde zo een chick nken in een hoekje van een zaal, maar ik moest eerst plassen. Na het plassen terug naar die chick, connie omgedaan en gaan dacht ik, maar ze veranderde ineens in een koelkast...

Ik heb dus gwoon geprobeerd coïtus te hebben met een koelkast. Het is dat ik in mijn droom onderbroken werd door mensen die de zaal binnenkwamen...

Oei, was jij dat? :(

OT: koelkast en vriezer stuk, en het is weekend dus de servicemanager kan er niet naar komen kijken :(
Hold me dbb, dees feels...
Huh?

Dafack....dat verband had ik zelf nog niet gelegd
Gekke shit

---------- Toegevoegd om 10:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Whey bijna op... Als ik bij B&F bestel dan is het er pas maandag. Dus genoodzaakt om naar De Tuinen te gaan en een pot goud te halen van €41,-.

Je mag wel een paar van mijn biefstukjes hebbe aangezien mijn koelkast half dood is :(

• Like
Waarderingen: LM
Het is helemaal geen waardeloos diploma, je mag namelijk méér per uur vragen als jij je burgerlijkingenieur titel hebt.

je mag zoveel vragen als je wil, zijn ook tal van ongeschoolden die meer verdienen dan getxxl...
De vraag is maar of die titel (of theoretische 10eur per uur meer) al de moeite vh studeren van oninteressante, ongerelateerde k*tvakken waard is:o

je mag zoveel vragen als je wil, zijn ook tal van ongeschoolden die meer verdienen dan getxxl...
De vraag is maar of die titel (of theoretische 10eur per uur meer) al de moeite vh studeren van oninteressante, ongerelateerde k*tvakken waard is:o

Qua concurrentiepositie is zo'n titel het zeker waard in de toekomst (komen steeds meer proggers bij). Ik denk dat opdrachtgevers (gemiddeld) eerder akkoord gaan met mensen die zo'n titel bezitten, zoals je zelf al zei ''het staat mooi'', zo zullen opdrachtgevers óók denken:o

Terug
Naar boven