Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Hetzelfde probleem hier, met dezelfde telefoon. Ik heb hem anderhalve maand ofzo?

Ik heb hem gelukkig al een dikke 2 jaar nu dus hij was sws aan vervanging toe, zeker omdat hij de laatste tijd echt super traag is. Maargoed daar kan ik nog mee leven maar dat de batterij op 8u standby tijd er compleet oorheen gaat???:(

met alleen de chicks , zonder de monnie en aesthethics ben ik al gelukkig man

---------- Toegevoegd om 13:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:19 ----------

die van hem isbaziger, en hij heeft betere facial aesthethics

Get centjes, **** grietjes

dat iedereen mijn log vergeten is en dat op mijn verjaardag :(

• Like
Waarderingen: mat
Kuit gescheurd. K*t. Bah.

Ze hebben de benchpress weggehaald in m'n gym :o

Ze hebben de benchpress weggehaald in m'n gym :o

jblNYW1.gif

spotters in de gym vandaag. Eerst een chinees, volgens mij verstond ie mij niet ookal sprak ik gewoon engels. IPV dat die mensen dan, no zeggen, knikken ze en zeggen ze yes yes. Ik vroeg of ie bij bench wou unracken. Vervolgens rackt hij niet uit en curled zelf de bar ???

vervolgens ook een andere gast vragen. Die gast tilt de bar er uit en gaat staan chillen kijkt opzij en let totaal niet op. Vervolgens loop ik te strugelen en krijg de bar niet meer omhoog, heeft hij niet door. Pas nadat ik een nood kreet sla ziet hij het en helpt me.

waarom waren er vandaag geen normale mensen :roflol:

spotters in de gym vandaag. Eerst een chinees, volgens mij verstond ie mij niet ookal sprak ik gewoon engels. IPV dat die mensen dan, no zeggen, knikken ze en zeggen ze yes yes. Ik vroeg of ie bij bench wou unracken. Vervolgens rackt hij niet uit en curled zelf de bar ???

vervolgens ook een andere gast vragen. Die gast tilt de bar er uit en gaat staan chillen kijkt opzij en let totaal niet op. Vervolgens loop ik te strugelen en krijg de bar niet meer omhoog, heeft hij niet door. Pas nadat ik een nood kreet sla ziet hij het en helpt me.

waarom waren er vandaag geen normale mensen :roflol:

soort zoekt soort

Gevulde eieren gemaakt met aillioli ipv mayo. Nu heel misselijk. :(

Weer wat geleerd...

zelfde lifechoice die elk jaar examentijd weer voorbijkomt, zomer opofferen en slagen of gewoon stoppen met school omdat ik later toch niets met dat diploma ga doen:roflol:

Motivatie voor mijn keuze is dat het papiertje uiteindelijk hopelijk voldoende waard is voor enige toekomstgaranties

Terug
Naar boven