MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Qua concurrentiepositie is zo'n titel het zeker waard in de toekomst (komen steeds meer proggers bij). Ik denk dat opdrachtgevers (gemiddeld) eerder akkoord gaan met mensen die zo'n titel bezitten, zoals je zelf al zei ''het staat mooi'', zo zullen opdrachtgevers óók denken:o

waarom probeer je me aan het studeren te krijgen, je bent mn moeder niet:mad:

Qua concurrentiepositie is zo'n titel het zeker waard in de toekomst (komen steeds meer proggers bij). Ik denk dat opdrachtgevers (gemiddeld) eerder akkoord gaan met mensen die zo'n titel bezitten, zoals je zelf al zei ''het staat mooi'', zo zullen opdrachtgevers óók denken:o

doe es effe normaal ja ben je z'n moeder ofzo :s

Het zal je verbazen. Ik ben al meermaals aan de kant geschoven voor een Indier, Chinees, of iets anders van 1m60 @ 55 kg met een raar accent.

Kun je nog zo hard met je credentials smijten, als zo'n manlet een uurloon van 10 euro hanteert, ziet de klant alleen maar dat.

Niet kunnen trainen vanwege werktijden :mad:

Hele dag planning naar de knoppen (ja licht autism)

Het was vandaag film-en-fotografeer-je-ecto-broeder-terwijl-hij-40kg-deadlift-en/of-50kg-squat-dag blijkbaar. Jezus wat heb ik me zitten ergeren. :o

wel hoor , geen probleem..

Ray, waarom geef je geen antwoord op mijn vraag in de 'post je maaltijd nogwat' topic? Ik wil het per se weten want je maaltijd daar zag er superrrr goed uit!! Ik wil dat ook zooooo graag hebben!

Rest geen zin in typ

Ray, waarom geef je geen antwoord op mijn vraag in de 'post je maaltijd nogwat' topic? Ik wil het per se weten want je maaltijd daar zag er superrrr goed uit!! Ik wil dat ook zooooo graag hebben!

jij wil de ray p zeker. hooms

no intercourse

ree wanneer ga je mij uitnodigen om bij je thuis te mogen eten, en samen te gaan trainen?

dat ik morgen om 3 uur op moet staan.

Terug
Naar boven