Rilakkuma
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 57kg
Scherp hoor

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voor letterlijk 15 min naar school. Gelukkig woon ik op 5 min fietsen xD
Voor letterlijk 15 min naar school. Gelukkig woon ik op 5 min fietsen xD

vind het altijd raar als mensen dat "school" noemen. School is basischool en middelbareschool.
vind het altijd raar als mensen dat "school" noemen. School is basischool en middelbareschool.
Ik ga naar een inrichting.
---------- Post added at 12:29 ---------- Previous post was at 12:25 ----------
http://i58.tinypic.com/14ift02.png
Mijn laptop is zojuist volledig homofiel gegaan.
Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?is het zo'n "slimme" laptop die zich automatisch aanpast aan de gebruiker?
Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?
Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

Ik ga naar een inrichting.
---------- Post added at 12:29 ---------- Previous post was at 12:25 ----------
![]()
Mijn laptop is zojuist volledig homofiel gegaan.
Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?
Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

sewes naar de kapper maar, men kop laten bij scheren dat het weer een beetje deftig oogt
ga niet graag naar de kapper snap die wijven en homo's niet