AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

vind het altijd raar als mensen dat "school" noemen. School is basischool en middelbareschool.

Ja maar hoe noem je een hogeschool dan? Jij kunt zeggen ik ga naar de uni maar wat moeten wij zeggen ik ga naar de hogeschool? Ik ga naar de university of applied sciences? Het is echt een struggle

• Like
Waarderingen: mat
bivakmuts + industriele schaar + emmer water :)

Om 9 uur gaf zijn generator het op om 1 of andere duistere reden, sindsdien niets meer van hem vernomen, mooi mun bed weer ingedoken hehe. Muurtje ziet er nog niet eens half knap uit.

Wat is er mis met zeggen dat je naar school gaat?

1school (de; v(m); meervoud: scholen)
1
inrichting waar onderwijs wordt gegeven

Beetje pretentieus doen met 'Ik ga naarrrrr de unieeee' of 'naarrr de UBeeeee'

Ik ga naar een inrichting.

---------- Post added at 12:29 ---------- Previous post was at 12:25 ----------

14ift02.png

Mijn laptop is zojuist volledig homofiel gegaan.

is het zo'n "slimme" laptop die zich automatisch aanpast aan de gebruiker?
Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

Ben je eigenlijk aan de drugs als je het forum voor de duizendste keer vervuilt met dezelfde onzin, of is dit gewoon je normale, nuchtere persoonlijkheid?

Ik kan me voorstellen dat de moderators het niet zien zitten om altijd in alle topics met de dweil achter je aan te lopen om het terug wat te fatsoeneren, maar ik zou toch mogen aannemen dat je langzaam aan op een leeftijd begint te komen waarop je zelf begint te beseffen hoeveel cyberspace vervuiling je op je geweten hebt.

:roflol:

Ook geen school, dus kappen nou met die onzin.

Dat je hier geen kaart meer voor gekregen heb :roflol:
ze zijn mild de laatste tijd.....

trouwens er zit een *van de) connectie(lcd scherm) niet meer goed,
dan krijg je dit gezeik..

heb je al geprobeerd met het scherm te wigglen <--heen en weer halen...:p

sewes naar de kapper maar, men kop laten bij scheren dat het weer een beetje deftig oogt
ga niet graag naar de kapper snap die wijven en homo's niet

sewes naar de kapper maar, men kop laten bij scheren dat het weer een beetje deftig oogt
ga niet graag naar de kapper snap die wijven en homo's niet

Ik heb gewoon eigenlijk geen idee wat je ons nu wilt duidelijk maken..

Je gaat naar de kapper om je kop te laten scheren zodat je er weer knap uit ziet, maar je snapt die mensen die daar werken niet?

Wat let je om gewoon zelf een tondeuse over je kop heen te halen dan?

dat is belgische logica dat moet je niet proberen te begrijpen, dat kan niet eens.

Terug
Naar boven