Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heya,
had vorige week toch gezegt dat ik een scheur in mn kuit had?
Op het moment krampte mn hele kuit samen en zat er een hol gat in alsof er een voetbalafdruk in zat.
Nu een week later dacht ik dat het weg was, maar ik keek naar mn kuit en spande m' aan en het lijkt net alsof ik nu een heel stuk spier mis.
Aan de binnenkant van je kuit, waar de spier normaal uitsteekt, is nu een inham.
Als ik er met m'n vinger over heen ga voel ik het harde gedeelte van de spier, en bij die inham voelt het gewoon zacht alsof het niet aangespannen is.
Is dit gewoon herstel van de scheur of ben ik ****ing hard de lul en moet ik snel naar de dokter?
Ik haat op krukken lopen.
Ik zou het hier vragen, anders even een thread starten..
zeker niet naar de dokter gaan..
beterschap man........

Ah.. Dat klinkt wel als een goed ja.
Zal even een afspraak maken voor vrijdag.
Thanks
Ja, mijn idee was waardeloosAh.. Dat klinkt wel als een goed ja.
Zal even een afspraak maken voor vrijdag.
Thanks

misschien kan hij het aan getxxl vragen dan kan hij een opstel erover schrijven.![]()
nice beroep is dat man, beetje uitstervend dat wel.
hoop centen mee te verdienen alleen wordt je er wel ontzettend vies van maargoed.
ja had er ook best wel zin in.. Riet was ziek, helaas.

Mijn pas overleden vader zou vandaag jarig zijn... Sad times, mun moeder maar steunen vandaag.

Mijn pas overleden vader zou vandaag jarig zijn... Sad times, mun moeder maar steunen vandaag.
Is er srs nog een fatsoenlijke PWO die een beetje werkt?
Heb nu al 3 scheppen nodig, ipv van 1.

Sterkte voor jou en je moeder brah.Mijn pas overleden vader zou vandaag jarig zijn... Sad times, mun moeder maar steunen vandaag.
Unstoppable gaan veel mensen hard op voor zover ik lees, ja. Veel mensen denken ook dat er een soort amfetamine inzit door de manier waarop ze zich voelen bij gebruik, dus je moet maar even kijken of je dat het waard vindt.Is er srs nog een fatsoenlijke PWO die een beetje werkt?
Heb nu al 3 scheppen nodig, ipv van 1.

Glas water is duidelijk niet effectief meer, pak een emmer.ouders hebben niet voor me gekookt om mij te pesten
maar wie was post workout maaltijd??