XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

mijn naam is meaantje en ik word gepest!

Trieste ouders zeg. Of ben je terrorist ?

geraak niet meer in me outlook
30 dagen geleden ook al niet heel gedoe
nu weer eraf geflikkerd om de 30 dagen dus zelfde zever
wankers!
paswoord resetten en shit, can't confirm... bla, bla

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:03 ----------

Is er srs nog een fatsoenlijke PWO die een beetje werkt?
Heb nu al 3 scheppen nodig, ipv van 1.

vind die van ronnie coleman series erg goed kan er niet opkomen hoe die juist noemt :(

---------- Toegevoegd om 23:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

Mijn pas overleden vader zou vandaag jarig zijn... Sad times, mun moeder maar steunen vandaag.

sterkte bro

Vannacht 4:30u zien worden omdat ik niet kon slapen, staat er hier om 7:30 1 of andere k*tmongool met een generator en gemotoriseerde bijtel zijn ****ing voegen te slopen van de schutting, potverdomme. Ben kapot! Wat een k*t herrie maakt dat!

Dat ik een emmer wilde vullen onder de kraan van het bad maar dat ik vergeten was om te kijken of de douchekop niet stiekem aan stond. En toen zette ik dus de douche aan terwijl ik al aangekleed enzo was :(

Vannacht 4:30u zien worden omdat ik niet kon slapen, staat er hier om 7:30 1 of andere k*tmongool met een generator en gemotoriseerde bijtel zijn ****ing voegen te slopen van de schutting, potverdomme. Ben kapot! Wat een k*t herrie maakt dat!

Ik haat ochtendmensen.

dat ik een emmer wilde vullen onder de kraan van het bad maar dat ik vergeten was om te kijken of de douchekop niet stiekem aan stond. En toen zette ik dus de douche aan terwijl ik al aangekleed enzo was :(

mevrouw u bent toch niet toevallig blond ??? Want dan begrijp ik het nog ;););)

bivakmuts + industriele schaar + emmer water :)

Weer geen motivatie om naar school te gaan..

Moeten 80% aanwezig zijn, anders vervangende opdracht -.-'
Dacht dat dat niet eens mocht op een HBO, maar ben wel de zak dus :roflol:

Voor letterlijk 15 min naar school. Gelukkig woon ik op 5 min fietsen xD

Terug
Naar boven