Rilakkuma
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
- Lengte
- 1m69
- Massa
- 57kg
ouders hebben niet voor me gekookt om mij te pesten
maar wie was post workout maaltijd??
Nu gaan ze wel een beetje te ver
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ouders hebben niet voor me gekookt om mij te pesten
maar wie was post workout maaltijd??
Nee ik ben off duty vandaag, ben ziek. Keuken gesloten

Is er srs nog een fatsoenlijke PWO die een beetje werkt?
Heb nu al 3 scheppen nodig, ipv van 1.

Mijn pas overleden vader zou vandaag jarig zijn... Sad times, mun moeder maar steunen vandaag.
vind die van ronnie coleman series erg goed kan er niet opkomen hoe die juist noemt
Vannacht 4:30u zien worden omdat ik niet kon slapen, staat er hier om 7:30 1 of andere k*tmongool met een generator en gemotoriseerde bijtel zijn ****ing voegen te slopen van de schutting, potverdomme. Ben kapot! Wat een k*t herrie maakt dat!
dat ik een emmer wilde vullen onder de kraan van het bad maar dat ik vergeten was om te kijken of de douchekop niet stiekem aan stond. En toen zette ik dus de douche aan terwijl ik al aangekleed enzo was![]()
Want dan begrijp ik het nog 

mevrouw u bent toch niet toevallig blondWant dan begrijp ik het nog
![]()
Jep ik ben blond (wel kunstmatig) maar de peroxide begint langzaam mijn hersenen aan te tasten denk ik
Jep ik ben blond (wel kunstmatig) maar de peroxide begint langzaam mijn hersenen aan te tasten denk ik

Fijn dat je het zelf ook merkt
Nog steeds last van mijn kater, the **** is this shit?
Vannacht 4:30u zien worden omdat ik niet kon slapen, staat er hier om 7:30 1 of andere k*tmongool met een generator en gemotoriseerde bijtel zijn ****ing voegen te slopen van de schutting, potverdomme. Ben kapot! Wat een k*t herrie maakt dat!