dionj22able
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 63kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de boete is betaald,
de aangifte is nog niet gedaan
maar het is een 0 aangifte
( ze hebben net gebeld alles word nu geregeld...
kwam erop neer dat die brief gewoon nutteloos was...)

de boete is betaald,
de aangifte is nog niet gedaan
maar het is een 0 aangifte
( ze hebben net gebeld alles word nu geregeld...
kwam erop neer dat die brief gewoon nutteloos was...)

Die nieuwe assault ik word er gek van. De ene keer gaat alles helemaal lekker en dan de volgende keer word ik er weer hondsberoerd van?! Dan heb ik 5 minuten hele heftige buikpijn en dan is het weer voorbij. En ik neem een halve scoop met 600 ml water.

**** al die pwo's man. alle goede ingredienten worden toch verboden, het enige wat er in zit wat werkt is cafeïne en dat kan je los veul goedkoper aankomen
Ik vind de smaak ook echt niet lekker
Zit er soms verschil in hoe lang geleden je ervoor hebt gegeten?
brb 100 caps voor een paar euro vs pwo van 30 doseringen voor 20Ik snap dat ook niet haha. Potje caf caps is precies hetzelfde.
Ja ik heb nu strawberry margaritha die is opzich wel te doen met veel water. En ik ben nu een beetje aan het experimenteren waar het aan zou kunnen liggen dat ik er ziek van word. Heb 3 kwartier geleden gegeten, dus niet op een lege maag maar ook niet te snel na een maaltijd.
clen werkt beterbrb 100 caps voor een paar euro vs pwo van 30 doseringen voor 20