Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik ken wel ongeveer alle studenten roeivereenegingen. Maar waar ik zit is anders. 800 leden en ook gewoon veel roeien. Zijn zelfs mensen die op de olympische spelen roeien enzo. Goeie cardio naast het liften en leuk gewoon om met andere mensen in contact te komen

Oh ja dat geloof ik ook wel :)

OT: kijk nu op tlc "obese and in love". Wat een mensen.... Wil je toch niet mee samenwonen :s

door dit fijne weekend helemaal vergeten dat morgen DEADLINE DAY is op school :(

Moeder net naar ziekenhuis. Lag gewoon midden in de keuken met haar hand vastgeklampt aan het aanrecht.

Tegen dat de ambulance er was was ze gelukkig al terug bij bewustzijn, wel nog steeds blauw/bleek.

Zelf helemaal kapot. Maar ho nee dat nu even die maar 10 uur op een week slapen shit bovenkomt, dat zou te makkelijk zijn.

Ouch, beterschap voor je moeder man !!
En jij ook sterkte met alles !

Laatst bewerkt:
Moeder net naar ziekenhuis. Lag gewoon midden in de keuken met haar hand vastgeklampt aan het aanrecht.

Tegen dat de ambulance er was was ze gelukkig al terug bij bewustzijn, wel nog steeds blauw/bleek.

ow getver Calyptus. Hoop dat 't mee blijkt te vallen. Beterschap voor haar en sterkte voor jou.

ow getver Calyptus. Hoop dat 't mee blijkt te vallen. Beterschap voor haar en sterkte voor jou.

bedankt. Ik kan er allesinds tegen, heb nu 2 ouders in het ziekenhuis, een hele winkel te runnen, schade te repareren en examens voor te bereiden.

Ik ga slapen, om 7 uur moet ik bij eerste klant zijn om zn vijverschade te fixen.

Sterkte bro.

Ot: laatste 700mg tren E gezet:(

Maandag 100mg Tren a, 50mg test p, 50mg mast P dagelijks:D

bedankt. Ik kan er allesinds tegen, heb nu 2 ouders in het ziekenhuis, een hele winkel te runnen, schade te repareren en examens voor te bereiden.

Ik ga slapen, om 7 uur moet ik bij eerste klant zijn om zn vijverschade te fixen.

Pff succes er mee dan :( beterschap voor je ouders.

Sterkte en beterschap met je ouders.

Sterkte Calyptus.

OT: pakketje komt tussen 8:30 uur en 21:30 uur..hoe verzinnen ze het -.-
De buren moeten dan maar weer het risico lopen dat ze mijn pakketje mogen aannemen :')

Sterkte Calyptus.

OT: pakketje komt tussen 8:30 uur en 21:30 uur..hoe verzinnen ze het -.-
De buren moeten dan maar weer het risico lopen dat ze mijn pakketje mogen aannemen :')

dat doen ze omdat je nu kan betalen voor een tijdvak van 2 uur (5 of 10 euro extra oid). Tijd van bezorging zal vrijwel hetzelfde zijn als de tijd waarin ze nog 2u tijdvak hanteerden

dat doen ze omdat je nu kan betalen voor een tijdvak van 2 uur (5 of 10 euro extra oid). Tijd van bezorging zal vrijwel hetzelfde zijn als de tijd waarin ze nog 2u tijdvak hanteerden

Ik snap het niet. Hoezo betaal ik voor een tijdvak?
Sinds wanneer is dat dan? Nog nooit gezien, ook die opties niet.

Ik snap het niet. Hoezo betaal ik voor een tijdvak?
Sinds wanneer is dat dan? Nog nooit gezien, ook die opties niet.

Je hoeft niet te betalen voor dat tijdvak, dan krijg je dus te zien dat het tussen 08.30-21.30 bezorgd wordt. Als je ervoor betaalt kan je kiezen voor een 2 uurs tijdvak

Je hoeft niet te betalen voor dat tijdvak, dan krijg je dus te zien dat het tussen 08.30-21.30 bezorgd wordt. Als je ervoor betaalt kan je kiezen voor een 2 uurs tijdvak

Wat dus echt de grootste scam allertijden is want die postbezorgers rijden gewoon volgens een vaste route en komen dus bijna altijd rond dezelfde tijd bij je langs

Dat is dan echt sinds heel kort, want ze bezorgen normaal altijd in een tijdvak van 2 of 3 uur, rond hetzelfde uur, nooit ervoor betaald.

Supplementen delen is zo irritant :(

Terug
Naar boven