XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zeer waarschijnlijk snapcity aangedaan tijdens deadlifts gister

potverdomme wat een pijn

Het belangrijkste nu is er verstandig mee omgaan en je niet laten leiden door je ego.
Ik herhaal, je rug is alles. Met een verdoet hand kan je nog genieten van het leven, met een verdoete rug niet.

Mimi, de straatkat die al drie jaar kat aan huis is, en die ik redde van de hongersnood heeft ondertussen al 3 keer geworpen. De eerste keer bleef er maar eentje in leven. De tweede worp wierp ze er drie maar verdween er eentje en nu had ze er ook drie geworpen. Deze morgen vond ik er eentje dood in mijn zwembad. Ik voel me echt k*t.

Blegh rot zeg :( Wellicht wil de moeder de kittens niet? Dat gebeurt wel eens..Verzorg de kittens van de moeder vandaan zou ik zeggen. Succes.

Blegh rot zeg :( Wellicht wil de moeder de kittens niet? Dat gebeurt wel eens..Verzorg de kittens van de moeder vandaan zou ik zeggen. Succes.

Neen, de moeder draagt er enorm veel zorg voor. het katje volgde gewoon zhet voorbeeld van zijn ma en is wellicht uitgegleden en raakte niet meer uit het water. Ik schrok me dood deze morgen. Heb het nog proberen reanimeren maar god weet hoe lang het al dood was. En het was juist één van haar mooiste kittens.

Donder op man zij heeft er nooit wat over gezegd :roflol: Het was I ecto die er zo over liep te pochen

:roflol: I know

"sommige dingen zijn waar, maar waar ik helemaal om moest lachen is dat Jasper blijft zeggen dat hij 'groot' geschapen is, en dat ik dat ook zei. Meer ecto en kleiner dan gemiddelt haha"

"sommige dingen zijn waar, maar waar ik helemaal om moest lachen is dat Jasper blijft zeggen dat hij 'groot' geschapen is, en dat ik dat ook zei. Meer ecto en kleiner dan gemiddelt haha"
:roflol: Wat een heerlijk wijf ook eigenlijk

Neen, de moeder draagt er enorm veel zorg voor. het katje volgde gewoon zhet voorbeeld van zijn ma en is wellicht uitgegleden en raakte niet meer uit het water. Ik schrok me dood deze morgen. Heb het nog proberen reanimeren maar god weet hoe lang het al dood was. En het was juist één van haar mooiste kittens.

Okee heftig wel zeg..

in pm?:(

dat heb ik gemist:roflol: k*txyzyx ook weer met zijn grote derde beenverhaal, verbaast me dat hij haar niet gedoet heeft tijdens een politieachtervolging...

dat heb ik gemist:roflol: k*txyzyx ook weer met zijn grote derde beenverhaal, verbaast me dat hij haar niet gedoet heeft tijdens een politieachtervolging...
:roflol:

Ik had het er laatst nog met m'n vriendin over. Heel verhaal verteld tot in detail.
''haha ja op deze bank ook''
''Deze bank?''
''Ja''
''Hahaha highfive'' en ''Ze verdiende dat ook écht wel'' :roflol:

Waar is Jasper eigenlijk? Mis die verhalen over zijn audi 190e rs12 biturbo quad carburateur motor wel

Terug
Naar boven