chrisje123
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 570
- Lengte
- 1m53
Gewoon hardcore Ray, snap dat dan
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja niet helemaal rauw, er zat wel al structuur in maar wel nog wat roze. En ben volgens mij ook meer misselijk van het idee dan van het vlees. Dus ander onderwerp dan vergeet ik het

Haha t*ring, zit in een promotiefilmpje van m'n sportschool met m'n dikke vochtkop, zware stem en totaal leeggelopen fysiek omdat cut.

Daar moet je serieus GEEN risico mee lopen !!
ik zie je graag volgende week ook nog op ddb posten
Ander onderwerp,
LEKKER WEERTJE HE ??
ok wat the ****. bij mijn usual tandarts werken alleen nog maar buitenlanders tegenwoordig. dat ze ergens anders vandaan komen boeit me in principe niet eens zoveel, alleen ik kon ze letterlijk niet verstaan. die assistente was russisch en die vent zelf een spanjaard en volgens mij begrepen ze elkaar niet eens. ik kwam daar voor controle en verstandskies trekken dus ik denk ze gaan eerst gewoon ff kijken, krijg ik ineens vol zo´n spuit in mijn kaak zonder dat ze dat eerst even zeggen ofzo, schrok me de t*fus. na nog wat van die falen heb ik eigenlijk gewoon gezegd dat ze de t*ring konden krijgen en dat ik wel naar het ziekenhuis ging.

als ze gaan boren of gewoon controle doen ofzo kan ik er wel tegen maar ik werd echt helemaal leip van het feit dat er gewoon 0 communicatie was daar terwijl mijn ****ing verstandskies eruit moestBij mij is er zo'n oostblokmevrouw die mijn hele tandvlees naar de klote prikt en daarna in halfbakken Nederlands tegen me zegt dat ik moet flossen![]()
****in ****ers die nog orders zitten te wijzigen waardoor ik mijn transporteurs weer moet laten re-schedulen![]()

Popup killer (downloaden)?
tja dat was wel erg makkelijk....
of FF zit ie ingebouwd....
Weet iemand wat ik kan doen aan die gare reclame pop-ups waarvan er bij elke site weer 4 verschijnen, want het begint nu wel aardig mijn dag te verpesten.
zometeen spaanse presentatie maar krijg het echt niet in me kop gestampt