Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

gaat mij morgen gebeuren :o vanavond tot 2300 werken en morgen 0700 beginnen, fml

40 min reistijd ****ed dan alles op
Dan wens ik je alvast sterkte, ik moet eigenlijk nog de deur uit, geen zin.. ik lig al op bed
smug.png

Aghja, je hebt er in ieder geval over kunnen blozen :o
Blozen ?
ik begrijp u'm niet
blush.png

Vanavond gaan trainen of wk kijken, moeilijke keuze!!

wk is pas 9 uur he

Ligt het aan mijn browser of is de videoplayer van youtube vergroot? gvd irritant

LOL wat een dilemma ,
ga trainen........

geen dank.......

trainen en op de televisies voetbal mitkoeken.

Al weer 3 dagen ziek. Krijg geen hap door mijn keel en anders scheit ik het meteen weer uit.

Doei gaaaainz :(

Polar horloge was leeg :( 10 euro voor een nieuwe batterij. Lame!

first world probs. ik gooi water over laptop en instant toetsenbord dood, 150euries:roflol:

Ja maar ik weet dus niet hoeveel kcal ik vanavond mag gaan eten omdat ik niet weet wat ik heb verbrand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar 150 euro is k*tter, sterkte

Mensen die het over niks anders meer kunnen hebben dan het WK

Weer zo'n k*tbrief van de Lotto. Hoe vaak moet ik nou nog zeggen dat ik niet mee wil doen?

In deze nieuwsbrief houden wij u natuurlijk weer op de hoogte van alles wat er bij Lotto gebeurt. In deze editie maakt u ook nog eens kans op een van de 2 reischeques t.w.v. € 500!

Verder leest u alles over hoe u meespeelt met gewonnen gratis Loten, Lotto-ambassadeur Ranomi en een winnaarsverhaal van een gelukkige Jackpot-winnaar uit Drenthe.

Naomi van As
Groetjes,
Naomi
Naomi van As

Hoe vaak moet die naam er in?

Wie wordt er nog meer moe van al die reclames en mensen aan de deur om iets aan te bieden? Laatst ook weer zo'n eikel die 4 x aan me vroeg of ik een abonnement van Ziggo. De 4e keer deed ik de deur dicht, fl**ker op.

Terug
Naar boven