Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Tipje..

Uitschrijven voor de nieuwsbrief?

Tipje..

Had ik al gedaan, maar krijg dit weer via m'n spammail. Heb nu ook belmenietregister, dus daar ben ik van af, maar de afgelopen 2 maanden alweer 3 x zo'n pipo aan de deur gehad. Nu trap ik daar niet in, maar mijn buurvrouwtje van 82 weet nooit wat ze moet zeggen.

Zielig is dat ja. Ik blokkeer spam mail en als ze bellen zeg ik geen interesse, als ze doorpraten hang ik op. Hier aan de deur is het ook zo afgelopen :')
Zielig dat ze soms zo 'misbruik' maken van de onzekerheid van mensen

Zielig is dat ja. Ik blokkeer spam mail en als ze bellen zeg ik geen interesse, als ze doorpraten hang ik op. Hier aan de deur is het ook zo afgelopen :')

+1. Ik doe precies hetzelfde.

Vooral die oudjes kunnen er vaak slecht mee omgaan. Maar las laatst dat er gelukkig meer regels gaan komen. Van mij mogen ze dat deur aan deur verkoop per direct verbieden.

voetbal is k*t

Gisteren gewandeld. Onderweg aangevallen door steekvliegen. Had een kort sportbroekje aan. Vandaag godse jeuk over mn hele benen. Heb wel 10 bulten.

Waarvan 3 ondertussen zo groot zijn als onderstaande foto. Nee das geen rare knik in mijn been, die bult aan de zijkant is de hele bult van de steekvlieg. :(

jjptp0.jpg

wat heb jij voor rare knik in je been

Gisteren gewandeld. Onderweg aangevallen door steekvliegen. Had een kort sportbroekje aan. Vandaag godse jeuk over mn hele benen. Heb wel 10 bulten.

Waarvan 3 ondertussen zo groot zijn als onderstaande foto. Nee das geen rare knik in mijn been, die bult aan de zijkant is de hele bult van de steekvlieg. :(

http://i59.tinypic.com/jjptp0.jpg
Flinke bult!
Je bent niet bang dat dbbers nu ook steekvlieg gains willen? Voor je het weet staat het forum vol met een dbb versie van Rodrigo Ferraz

Paardenbloemenmelk (witte goedje in de stengel) op smeren.. Ik weet niet of je een grasveldje ergens vlakbij hebt om die dingen te plukken? Maar dat werkt wel goed.

Terug
Naar boven