AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

M'n moeder die mijn prullenbak leegt terwijl die helemaal vol zat met tissues met sperm..

Grrrrrr, blijft uit mijn ****ing prullenbak!!!!

Best wel awkward ook:roflol:

M'n moeder die mijn prullenbak leegt terwijl die helemaal vol zat met tissues met sperm..

Grrrrrr, blijft uit mijn ****ing prullenbak!!!!

Best wel awkward ook:roflol:

Always destroy the evidence.

Heeft ze er verder wel wat over gezegd dan? zodat het ultra awkward werd :roflol:

Beste zaanse hoeve magere kwark. Beetje yoghurtachtig, lekker fris

2 papers lezen tegen vrijdag en een project maken tegen morgen, fml -_-'

edit: schrap dat laatste, net voorbeeldverslag gekregen van iemand anders voor dat project:roflol:

project af, papers enkel de short versions van 12paginas elk gelezen
long versions zijn 50 pagina's elk en moet ik nog lezen tegen morgenvroeg 11:30:fuu:

Ik liep richting de trein toen plotseling mijn veter los ging waardoor ik struikelde en een koprol maakten wat weer uiten in een handstand. Hierdoor wat lichtelijke schrammen opgelopen.

Beste zaanse hoeve magere kwark. Beetje yoghurtachtig, lekker fris

Yup. Sinds ik die vreet lust ik geen 1 ander magere kwark.

Ik doe er altijd 30 gram (verpulverde) cashewnoten in, dan smaakt het nog lekkerder. Het is dat ik in de cut zit, anders vreet ik er zo 2 bakken per dag van.

Al een maand niet meer gepraat met ex en toch denk ik er nog iedere dag aan terwijl ik het gedaan maakte. **** my life

hey broeh een beetje respect voor de aan oneitis lijdende dbbers

• Like
Waarderingen: Ot92
project af, papers enkel de short versions van 12paginas elk gelezen
long versions zijn 50 pagina's elk en moet ik nog lezen tegen morgenvroeg 11:30:fuu:

Know dat feel.
8 weken lang bezig met een onderzoeksproject in een groepje met 2 andere, moet morgenvroeg af zijn.
Ben vanavond om 8 uur aan mijn deel begonnen, de andere 3 weken terug al begonnen, flink gebashed dat mijn deel ons onderuit zou halen (ook al telt mijn deel maar voor 10 punten, van de 100).
Allemaal klote termen die onduidelijk zijn, kom er niet uit :mad:
De keuze om door te gaan tot 2/3 uur vannacht of schijt hebben en lekker gaan relaxen, met de herkansing in me achterhoofd :o

ofwel smeek haar om je terug te nemen, los je t ook mee op (als ze ja zegt tenminste :))

Terug
Naar boven