Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
M'n moeder die mijn prullenbak leegt terwijl die helemaal vol zat met tissues met sperm..
Grrrrrr, blijft uit mijn ****ing prullenbak!!!!
Best wel awkward ook

M'n moeder die mijn prullenbak leegt terwijl die helemaal vol zat met tissues met sperm..
Grrrrrr, blijft uit mijn ****ing prullenbak!!!!
Best wel awkward ook

Beste zaanse hoeve magere kwark. Beetje yoghurtachtig, lekker fris
2 papers lezen tegen vrijdag en een project maken tegen morgen, fml -_-'
edit: schrap dat laatste, net voorbeeldverslag gekregen van iemand anders voor dat project![]()

Al een maand niet meer gepraat met ex en toch denk ik er nog iedere dag aan terwijl ik het gedaan maakte. **** my life

Al een maand niet meer gepraat met ex en toch denk ik er nog iedere dag aan terwijl ik het gedaan maakte. **** my life
project af, papers enkel de short versions van 12paginas elk gelezen
long versions zijn 50 pagina's elk en moet ik nog lezen tegen morgenvroeg 11:30![]()

Wss niet, heb blok nu dus studeer al 3 weken non stop. Misschien idd daarom, blijft een k*t gevoel.
dit forum is soms zo leerzaamEhmmdit forum is soms zo leerzaam
Eerst dacht ik ahww zielig voor die jongen en wat lief dat ie dat hier zo zegt.. En dan dit haha